کرونا بار دیگر شورای شهر را به تعطیلی کشاند

شهر: در حالی که صبح امروز روابط عمومی شورای شهر خبر تعطیلی روز سه شنبه جلسه شورا را اعلام کرد، علی اعطا، سخنگوی شورا دلیل این تعطیلی را شیوع موج سوم کرونا عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، شایعه ابتلای زهرا صدراعظم نوری، عضو شورای شهر تهران به کرونا و بستری او در بیمارستان از صبح امروز در کانال های خبری و رسانه ها دست به دست می شود. هر چند مشاوران نوری گفته اند که هنوز دلیل بستری شدن او مشخص نیست و جواب آزمایش سی پی آر صدراعظم نوری نیامده است، اما محسن هاشمی در مصاحبه ای با ایلنا درباره تعطیلی صحن شورای شهر تهران در روز سه‌شنبه گفت: به دلیل اینکه ابتلای یکی از اعضای شورای شهر به کرونا قطعی شده و او با چند نفر دیگر از اعضا جلسه داشته، ‌ قرار شد بقیه اعضا و کسانی که با ایشان در ارتباط بودند، تست کرونا بدهند و از آنجایی که جواب آزمایش تا فردا مشخص نمی‌شود، ‌جلسه فردای شورای شهر تهران به دستور من تعطیل شد.

او ادامه داد: ان شالله پس از اعلام نتیجه آزمایش، ‌ یکشنبه هفته آینده جلسه شورای شهر تشکیل خواهد شد.

از سوی دیگر، علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در همین زمینه در صفحه توئیتر خود نوشت: «جلسه علنی شورای شهر تهران در روز سه شنبه هشتم مهرماه، به دلیل احتمال جدی شیوع کرونا تعطیل شد. خانم دکتر زهرا صدراعظم نوری عضو شورا، با علایم شدید کرونا از دیروز در بیمارستان بستری شده اند. با توجه به اینکه ‏ در جلسه پیشین همکاران دیگری با او در تماس و گفتگو بوده اند و اجتماع شیوع و گسترش کرونا در میان همه حاضرین در صحن شورا (اعضاء شورا، خبرنگاران، کارشناسان و کارمندان اداری) جدی است؛ تصمیم به تعطیلی جلسه فردا سه شنبه گرفته شد. »

علی اعطا یکی از اعضای شورای شهر بود که پیش از این به کرونا مبتلا شده بود و به مدت دو هفته در جلسات شورای شهر حاضر شد. محمد علیخانی نیز چندی پیش دچار کرونا شد و در دوره قرنطینه در شورای شهر حاضر نشد.

البته این اولین بار نیست که صحن شورای شهر به دلیل کرونا تعطیل شده است. پیش از این در موج اول کرونا در اسفند ماه نیز اوج بیماری کووید ۱۹ صحن شورا را به تعطیلی کشانه بود.

در موج دوم نیز در مرداد ماه خبرنگاران برای مدتی با درخواست اعضا در صحن حاضر نشدند و جلسات شورا بدون حضور مدعوین و خبرنگاران برگزار شد. پس از آن نیز دو هفته تعطیلات تابستانی صحن شورا را تعطیل کرد تا در دوران موج دوم کرونا اجتماع کمتری انجام شود.

با این حال در حالی که رئیس شورای شهر در موج سوم و خطر ابتلا و انتقال در شورای شهر تصمیم گرفته صحن شورا را تعطیل کند، برخی اعضای شورای شهر بدون در نظر گرفتن این موضوع امروز با حضور در برخی مناطق بازدیدهایی داشته اند.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 4859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =