تشریح برنامه‌های منطقه ۴ به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)

رئیس اداره فرهنگی منطقه ۴ گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امیر الموعلی (ع) برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی با ذکر یا علی در محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمد باقر یاوری رئیس اداره فرهنگی این منطقه با تبریک فرارسیدن ولادت بابرکت حضرت علی (ع) و روز پدر به ویژه برنامه هائی که به همین مناسبت درمنطقه چهار برگزار می شود، اشاره کرد و گفت: اداره فرهنگی منطقه ۴ در گرامیداشت سالروز میلاد امیرالمومنین علی (ع)، مقام پدر و روز مرد با نصب پرچم و ریسه های رنگی و بنر تبریک در ساختمان های نواحی ۹ گانه و سرای محلات اقدام به فضاسازی محیطی کرده است.  

یاوری از اجرای مراسم جشن میلاد و مولودی خوانی در منطقه خبر داد و گفت : با مشارکت اداره اجتماعی ناحیه ۵ و سرای محله تهرانپارس غربی مراسم جشن با پخش موسیقی های  شاد، مسابقه و اهدا جایزه، تواشیح و مولودی خوانی و توزیع گل و شیرینی در میدان شاهد برگزار خواهد شد و در حاشیه این مراسم خودروی شادی مزین به پرچم های رنگی و بنر تبریک  با پخش موسیقی شاد و اجرای گروه سرود در اطراف محل برپائی مراسم جشن تردد خواهد داشت.         

وی همچنین با اشاره به استقرار ایستگاه توزیع گل و شیرینی گفت : ایستگاه های توزیع گل و شیرینی با مشارکت نواحی ۳، ۶ و ۹، روزهای ۴ و ۵ بهمن ماه در میدان هروی، میدان رهبر و پاساژ پارسیان، در چشیدن شهد شادمانی ولادت امیرالمومنین با مردم سهیم هستند.  

رئیس اداره فرهنگی در پایان اظهاراتش از اجرای پویش بوسه بر دستان پدر خبر داد و گفت:  در پویش بوسه بر دستان پدر که با مشارکت مدارس منتخب و سرای محلات در کانال های مجازی اجرا می شود شرکت کنندگان تصاویر دیدار و دست بوسی با پدران خود را در فضاهای مجازی به اشتراک گذاشته تا این سنت حسنه را ترویج کنند.

انتهای پیام/

۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 48631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =