آتش‌نشانی: عمده حریق مربوط به نمای بیرونی ساختمان است/ سخنگوی وزارت بهداشت: تاکنون هیچ آسیبی به هیچ بیماری وارد نشده است

رئیس اورژانس استان تهران از وقوع آتش سوزی در بیمارستان گاندی تهران خبر داد.

محمداسماعیل توکلی از وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی خبر داد و اظهار کرد: در پی این آتش‌سوزی دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس، دو دستگاه موتورلانس به بیمارستان گاندی اعزام شدند.

آتش‌نشانی: عمده حریق مربوط به نمای بیرونی ساختمان است

جلال ملکی؛ سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص آتش سوزی بیمارستان گاندی اظهار کرد: دقایقی پیش آتش‌سوزی در خیابان گاندی، به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه چند ایستگاه به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی در ارتباط با جزئیات این آتش‌سوزی گفت:درحال حاضر باید منتظر ماند تا اطلاعات جدیدی کسب و در اختیار رسانه‌ها قرار داده شود.

وی گفت: بنا بر گزارشات اولیه این آتش‌سوزی ییشتر روی نمای ساختمان بیمارستان بوده اما در هر صورت اطلاعات تکمیلی به زودی اعلام خواهد شد.

ملکی در ارتباط با فوتی ها و مصدومان این حادثه گفت: هنوز در این خصوص گزارشاتی داده نشده است.

 رئیس بیمارستان گاندی با بیان اینکه ضلع شرقی بیمارستان دچار حریق شده است گفت: در حال تخلیه بیمارستان هستیم.

وی تاکید کرد: هنوز گزارشی از مصدومیت بیماران دریافت نکرده‌ایم.

براساس این گزارش از طبقه ۴ به بالا آتش‌سوزی رخ داده و آتش نشان‌ها مشغول مهار آتش هستند.

گفتنی است تا این لحظه آتش سوزی در نمای کامپوزیت بیمارستان گاندی تهران از طبقات ۱۲ تا ۱۶ همچنان ادامه دارد.

ورود آتش‌نشانان به طبقات بیمارستان گاندی/ گزارشی از مصدومان و فوتی اعلام نشده است

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ورود آتش‌نشانان به طبقات ساختمان بیمارستان گاندی خبر داد.

وی درباره آخرین وضعیت آتش سوزی بیمارستان گاندی گفت: همانطور که پیش از این گفته شد آتش‌سوزی بیشتر روی نمای ساختمان بیمارستان است.

ملکی گفت: در حال حاضر مأموران آتش‌نشانی به طبقات وارد شدند. تا این لحظه هیچ گزارشی درباره مصدومان و فوتی‌های احتمالی این حادثه دریافت نکرده‌ایم.

ملکی: تمام افراد داخل بیمارستان تخلیه شدند/ از سرایت آتش به بدنه اصلی بیمارستان جلوگیری شد

سخنگوی آتش نشانی تهران با بیان اینکه از سرایت آتش به بدنه اصلی بیمارستان جلوگیری شد، گفت: ۱۰ ایستگاه کامل در حال اطفا و لکه گیری هستند.

وی تاکید کرد: قسمت مهمانپذیر بیمارستان گاندی دچار حریق شده است.

ملکی ادامه داد: هر فردی داخل بیمارستان بوده، تخلیه شده است اما در حال جست و جو برای اطمینان کامل از تخلیه بیمارستان هستیم.

پدرام پاک‌آیین درباره انتقال بیماران بیمارستان گاندی به سایر مراکز درمانی در پی وقوع آتش‌سوزی در این بیمارستان، اظهار کرد: بیماران بیمارستان گاندی به 5 بیمارستان معین در شهر تهران منتقل می‌شوند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در حال اطلاع‌رسانی درباره جزئیات انتقال بیماران بیمارستان گاندی به خانواده‌های آن‌ها هستیم و به تمام خانواده‌های بیماران بستری اطلاع‌رسانی می‌شود که بیماران‌شان به کدام بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند. تا این لحظه هیچ یک از بیماران سرپایی و بستری بیمارستان گاندی بر اثر حریق آسیبی ندیده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه اولویت انتقال با بیمارانی است که بدحال هستند، گفت: انتقال بیماران بدحال صورت گرفته و بیمارانی که وضعیت پایدار داشتند و همچنین بیماران سرپایی در هتل مجاور بیمارستان اسکان داده شدند تا تعیین تکلیف بشوند.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که عملیات تخلیه بیماران از بیمارستان گاندی صورت گرفته و طبق اطلاعات اولیه هیچ آسیبی به هیچ بیماری وارد نشده است.

 وزیر کشور و استاندار تهران در محل حریق بیمارستان گاندی تهران هم حاضر شدند.

قدرت‌اله محمدی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: ما تا صبح در محل حضور داریم اما عملیات اطفاء حریق حداکثر تا یک ساعت دیگر ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم و ایسنا

انتهای پیام/

۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
کد خبر: 48663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =