خداقوت رییس شورای شهر به آتش‌نشانان

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امیدوارم با پیشگیری لازم و برنامه درست شاهد حوادثی مانند حریق بیمارستان گاندی نباشیم، گفت: به آتش‌نشانان خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم‌.

به گزارش خبرنگار شهر؛ مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران  با حضور در بیمارستان گاندی که شب گذشته دچار حریق شده بود، اظهار کرد:  بیمارستان گاندی غروب دیروز دچار حریق شد و خدا را شکر حادثه انسانی نداشت‌. مهمترین علت آن این بود که آتش‌نشانان عزیز به موقع در محل حادثه حاضر شدند و به کمک نیروهای امداد در خود بیمارستان و بخش‌های دیگر از نقاط مختلف توانستند از گسترش بیشتر آتش جلوگیری کنند که جای شکر دارد.

وی افزود: به آتش‌نشانان که به موقع و با مهارت تمام کار خود را انجام دادند، خداقوت می‌گویم و تشکر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران  با بیان اینکه عزیزانی که بیمارستان آنها به این حالت در آمده و دچار حریق شده است از حرکت سریع و خوب آتش‌نشانان راضی هستند، خاطرنشان کرد: به آتش‌نشانان عزیز خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم با پیشگیری لازم و برنامه ریزی درست از این دست حوادث نداشته باشیم. 

شایان ذکر است، بیمارستان گاندی شب گذشته دچار حریق شده بود که با حضور ۱۲ ایستگاه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به همراه تجهیزات کامل حریق اطفا شد و همه بیماران به سلامت از بیمارستان خارج شدند.

انتهای پیام/

۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 48678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =