عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازاری برای شب عید در شرکت شهروند/ شهروند سال آینده وارد بورس می‌شود

مدیرعامل شرکت شهروند از عرضه کالاهای اساسی مثل برنج و روغن با نرخ مصوب و تنظیم بازار در هفته‌های پایانی اسفند در این شرکت خبر داد.

داود قربانیان، مدیرعامل شرکت شهروند در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: توافقات خوبی با سازمان بازنشستگی شهرداری تهران صورت گرفته تا در شب عید در تامین سبد کالای شاغلین و بازنشستگان ایفای نقش موثری داشته باشیم. تمام ظرفیت شرکت شهروند در اختیار پرسنل شهرداری تهران است و امیداورم به ما اعتماد کنند.

وی با اشاره به اینکه در فروشگاه‌های شرکت شهروند در روزهای خلوت ۴۰ هزار و در روزهای شلوغ بیش از ۶۰هزار فاکتور فروش کالا صادر می‌شود، ادامه داد:  شرکت شهروند به یک طیف وسیعی از افراد خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهروند در مورد توسعه شرکت شهروند اظهار کرد: حرکت توسعه شهروند شروع شده و توافقات خوبی با برخی از سازمان های شهرداری تهران مثل سازمان اتوبوسرانی آغاز شده است. یک فضای بسیار وسیعی در دستور کار شهرداری تهران است که اگر تحویل و تجهیز شود با مساحت ۱۷هزار مترمربع می‌تواند در مجتمع رفاهی، تفریحی، توریستی شرق جدید بزرگترین هایپر تهران باشد. ما مبلغ و تعهدات مالی را انجام دادیم، سازمان پایانه ها هنوز محل را به ما تحویل نداده است، به محض تحویل محل و انجام مقدمات قانونی به سمت طراحی، انتخاب مشاور، پیمانکار و تجهیز خواهیم رفت‌.

قربانیان درمورد فروش آنلاین هم خاطرنشان کرد: در گذشته فروش آنلاین را در سه فروشگاه داشتیم اما با تدابیر شهردار تهران در راستای تحقق شهر هوشمند و کاهش رفت و آمد، امروز فروش آنلاین در ۲۵ شعبه از طریق سایت شهروند و اپلیکیشن شهرزاد انجام می شود و شهروندان می توانند بدون مراجعه حضوری نسبت به خرید کالای مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی در مورد آخرین وضعیت بورسی شدن شهروند هم گفت: مسائل و مشکلات برند شهروند برای ورود به بورس حل شده است و در مسیر انتقال اسناد مالکیتی قرار دارد. یک سری اسناد و مبایعه نامه با شهرداری داریم که به واسطه افزایش سرمایه، اماکنی را به عنوان آورده سهامدار در اختیار شرکت شهروند، قرار داده است که انتقال این اسناد مالکیتی درحال انجام است. شهروند یک برند سودده است و با همین تفکر باید وارد بورس شود. فکر می کنم در سال آینده وارد بازار سرمایه شویم.

مدیرعامل شرکت شهروند درمورد تخفیف ها روزهای پایانی سال هم خاطرنشان کرد: سعی کردیم تخفیفات خوبی داشته باشیم. به طوری که کالاهای اساسی مثل برنج و روغن را با نرخ مصوب و تنظیم بازار در شرکت شهروند عرضه خواهد شد. 

انتهای پیام/

۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 48777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =