انجام ۱۳۰ متر لوله‌گذاری جهت انتقال آب شرب به مروارید شهر

شهردار منطقه ۲۲ گفت: با همکاری‌های صورت گرفته با شرکت آبفای منطقه۳ تهران و با اجرای ۱۳۰ متر لوله‌گذاری، امکان آبرسانی به برج‌های مروارید شهر با آماده‌سازی معبر و مسیر لوله‌های ورودی به این شهرک مهیا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۲۲، مسعود نصرتی شهردار منطقه اظهار کرد: احصاء مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه‌های مختلف عملکردی شهرداری اعم از خدمات شهری، فنی و عمرانی، اجتماعی و فرهنگی و ... در محلات منطقه با هدف پیاده سازی طرح تحول بیست‌گانه در حال انجام است و بهبود شرایط موجود شهرک‌های غربی منطقه ۲۲ به منظور آماده‌سازی بستری مناسب جهت ارتقاء سطح رضایت‌مندی ساکنین شهرک‌ها مورد توجه جدی مدیریت شهری منطقه است. 

وی خاطرنشان کرد: در منطقه ۲۲ به دلیل ساخت و سازهای بسیار زیادی که در حال انجام است و وجود شهرک‌های مسکونی جدید التأسیس در محلات ۱۲ گانه روند ساخت معابر بسیار بیشتر از مناطق ۲۲ گانه شهر تهران است.

آبرسانی به برج‌های مرواریدشهر میسر شد

نصرتی همچنین تصریح کرد: با همکاری های صورت گرفته با شرکت آبفای منطقه۳ تهران و با اجرای ۱۳۰ متر لوله گذاری، امکان آبرسانی به برج های مروارید شهر منطقه۲۲ با آماده سازی معبر و مسیر لوله های ورودی به این شهرک فراهم شد.

وی افزود: طی عملیات انجام شده در هفته گذشته، علاوه بر برج E۳ ، امکان آبرسانی به سایر برج‌های ۲۰۰ واحدی مروارید شهر نیز ایجاد شد.

انتهای پیام/

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
کد خبر: 49045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =