بازدید شهردار منطقه ۴ از ساختمان‌های ناایمن منطقه

شهردار منطقه ۴ تهران در بازدید امروز از ساختمان های نا ایمن منطقه گفت: جلوگیری از حوادث  در جهت ایمنی و حفاظت از جان مردم و شهر برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است که با همکاری بین دستگاهی قابل پیشگیری هستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ،کمالی زاده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با بیان اینکه توجه به رفع موارد ناایمن و بحران‌ساز در سازه‌ها یکی از الزامات است و باید ناایمنی‌ها رفع شود، اظهار کرد: معیارهای مختلفی از جمله سیستم اطفاء حریق، راه‌های خروج و نمای ساختمان‌ها مواردی هستند که ساختمان‌ها بر اساس آن ارزیابی می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا طی بازدید صورت گرفته از سه ساختمان نا ایمن منطقه با همراهی ستاد مدیریت بحران و نمایندگان سازمانهای مرتبط وضعیت آنها بررسی شد و رفع خطر آنها در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۴ پس از این بازدید در جلسه ای با سه محور ارزیابی ساختمان های ناایمن، کمیته پدافند غیرعامل و جلسه فصلی زمستان با حضور معاونین، شهرداران نواحی ۹ گانه و ستاد بحران و نمایندگان حوزه های مرتبط حضور یافت.

کمالی زاده در این جلسه بر رفع خطر بناها، مکان ها و المانهای شهری تاکید کرد و گفت: بحث ایمنی در گام اول سیستم اعلام حریق در ساختمانها باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد تا از حوادث به ظاهر بی اهمیت جلوگیری شود و در گام دوم پیشگیری از ساخت بناهای ناایمن در منطقه است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

گفتنی است این جلسه در ادامه با ارائه گزارش مدیر ستاد بحران و شهرداران نواحی در خصوص اقدامات رفع خطر ساختمانها وگودهای ناایمن ادامه یافت و مقرر شد این ساختمان‌ها پس از رفع خطر، تاییدیه آتش‌نشانی و همچنین گزارش نهادهای مرتبط را دریافت کنند.

انتهای پیام/

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 49835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =