۶ سایت برف‌روبی منطقه 6 آماده‌بارش‌های پیش رو

شهردار منطقه۶ با اشاره به برودت هوای این روزهای پایتخت و آمادگی برای فصل بارش از استقرار سایت‌های برف‌روبی در سطح منطقه خبر داد و گفت: این سایت‌ها در نقاط حساس و پرتردد معابر اصلی و بزرگراهی مستقر شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ سید مرتضی روحانی شهردار منطقه۶ اظهار کرد: ستاد برف روبی منطقه در برابر بارش برف و یخ زدگی معابر آمادگی لازم را دارد و بر همین اساس نقاط بحرانی در محلات سطح محدوده پیش بینی شده و ۶ محل اصلی دپوی شن و نمک در نظر گرفته شده و ۱۸۰ مخزن شن و نمک نیز در سطح معابر جانمایی شده است.

شهرک والفجر محل اصلی دپوی شن و ماسه در منطقه۶

شهردار منطقه۶ تهران گفت: محل استقرار دپوی شن و ماسه نواحی نیز مشخص شد و در ناحیه یک خ مفتح کوچه موثق، ناحیه دو خ کارکر شمالی کوچه فروزان فر ناحیه سه خ میرزای شیرازی کوچه عزیزالهی،ناحیه۴ کردستان بیست متری دوم و ناحیه۵ خ ولیعصر کوچه یاس در نظر گرفته شده است.وی تصریح کرد: با توجه به حضور فعال عوامل سایت برف روبی و تجهیز ماشین آلات از هر گونه یخ زدگی و لغزندگی در معابر جلوگیری می کنیم.

روحانی اذعان داشت: علاوه بر شش سایت اصلی برف روبی، ۱۷سازه بزرگراهی شن و نمک در سطح محدوده جانمایی و گروه های عملیاتی نیز مشخص شده تا در زمان بارندگی خدمت رسانی کنند.

شهردار منطقه۶ به دیگر اقدامات منطقه و استقرار تجهیزات لازم و ماشین آلات سنگین در زمینه برف روبی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در ایام بارش نزولات جوی، با آمادگی کامل به خدمت رسانی بهینه و سریع به شهروندان پرداخته و سهولت تردد آنان در سطح معابر منطقه را با اولویت فراهم می کنیم.

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 50481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =