عملیات برف‌روبی معابر پایتخت با هماهنگی پلیس ادامه دارد/ شهروندان موارد یخ‌زدگی را به ۱۳۷ اطلاع دهند

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از تداوم عملیات برف‌روبی معابر پایتخت با هماهنگی پلیس راهور خبر داد.

به گزارش شهر، علیرضا جعفری درباره آخرین وضعیت برف‌روبی معابر پایتخت توضیح داد: امروز در ساعات عصرگاهی در محدوده مناطق ۱، ۲، ۴ و ۵ بارش برف داشتیم که خیلی خوب بود که نیروهای ما از همان ابتدا شروع به شن پاشی کردند و ماشین آلات تخصصی سازمان پسماند نیز مستقر بودند و فعالیت می‌کردند.

او ادامه داد: ساعت ۷:۳۰ دقیقه که اوج ترافیک بود، بارش برف بیشتر شد و باعث کندی حرکت شد، نمی‌گویم که صد در صد معابر اصلی باز بود اما دچار یخ زدگی و انسداد معابر هم نبودیم و همه عوامل هم در سطح منطقه فعالیت می‌کردند.

جعفری با بیان اینکه با پلیس راهور نیز هماهنگی‌های لازم از قبل از بارندگی صورت گرفته بود، افزود: هرجا پلیس دستور می‌داد، ماشین و نیرو برای برف روبی و بازگشایی معبر اعزام میشد و این فرایند تا الان که ساعت ۳۰ دقیقه بامداد است، ادامه دارد.

او تصریح کرد: البته یکی دو نقطه در منطقه یک بود که شاهد سکون و توفق خودروها بودیم که نیروها اعزام شدند و مشکل رفع شد.

هیچ بزرگراهی در تهران دچار یخ زدگی نشده است

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید براینکه هیچ بزرگراهی در تهران دچار یخ زدگی و انسداد نشده است، گفت: معابر اصلی درجه یک هیچ کدام بسته نبوده و نیست. در برخی معابر درجه دو و سه مشکلاتی بود که آن را برطرف کردیم.

او با بیان اینکه اگر شهروندان موردی از یخ زدگی و مسدود بودن معابر را شاهد بودند با ۱۳۷ تماس بگیرند، افزود: همچنان نیروهای ما آماده باش هستند و تا فردا شب این آمادگی به طور کامل وجود دارد و از سایر نیروها در مناطق دیگر نیز در این زمینه استفاده کرده و خواهیم کرد.

جعفری گفت: شن پاشی در معابر ادامه دارد و رئیس ستاد برف روبی شهر تهران آماده است و شخصا میدان را مدیریت می‌کند. همچنین نیروهای خدمات شهری همچون دو روز گذشته که بارندگی شدید بود، با تمام توان در معابر اصلی شهر حضور دارند تا شهروندان دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/

۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۳
کد خبر: 50539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =