فعالیت ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات برای برف‌روبی منطقه یک پایتخت/ مردم سفرهای خود به مناطق شمالی را مدیریت کنند

معاون شهردار تهران از فعالیت ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات برای برف‌روبی معابر منطقه یک پایتخت خبر داد.

حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره آخرین وضعیت عملیات برف‌روبی، اظهار داشت: همکاران من در حوزه خدمات شهری در سه روز گذشته مشغول برف‌روبی و یخ‌زدایی از معابر بودند. 

وی اضافه کرد: هیچ خیابانی در این روزها به‌علت سرمای هوا یا بارش برف در تهران مسدود نبوده است. البته به‌صورت طبیعی، بارش برف یا باران به‌دلیل کُند کردن سرعت عبور و مرور وسایل نقلیه، موجب ازدحام و ایجاد ترافیک می‌شود. در روزهای اخیر حداکثر تلاش ما در همراهی با پلیس راهور، مدیریت بار ترافیکی بوده است.

معاون شهردار تهران با تأکید بر اینکه برای برف‌روبی معابر منطقه یک تهران شامگاه سه‌شنبه ۸ اسفندماه تمام ظرفیت‌های خدمات شهری شهرداری پای کار بودند، تصریح کرد: همکاران من در حوزه خدمات شهر تا انتهای بارش در آماده‌باش کامل هستند. محور به محور در نواحی مختلف شهر، بر اساس سناریوهای پیش‌بینی‌شده عملیات برف‌روبی در جریان دارد. فقط ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات مختلف برای این منظور در منطقه یک مشغول فعالیت هستند.

نظری در خاتمه ضمن ابراز امیدواری برای مدیریت بار ترافیکی احتمالی در منطقه یک تهران با تلاش‌ نیروهای خدمات شهری و پلیس راهور و البته تعطیلی مدارس مناطق شمالی تهران، از تمام شهروندان درخواست کرد سفرهای غیرضروری خود را به مناطق شمالی تهران بویژه منطقه یک مدیریت کنند.

انتهای پیام/

۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۸
کد خبر: 50540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =