نوسازی ماشین‌آلات حوزه مدیریت پسماند با هزینه‌کرد ۱۵۰۰میلیارد تومانی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مهمترین فعالیت‌های سازمان متبوع خود در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پیرامون مهمترین فعالیت های این سازمان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: دو فعالیت تحولی در مورد وضعیت نگهداشت شهر امسال انجام دادیم؛ یکی بحث مدیریت یکپارچه خدمات رفت و روب شهر و دیگر جمع آوری زباله خشک از مبدا از طریق سرویس نوماند.


وی افزود: تمام زیرساخت های سرویس نوماند انجام شده است،  شهروندان در هر زمان در طول هفته و در سه مرحله می توانند ثبت سفارش کنند تا زباله های خشک آنها جمع آوری شود.


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اینکه در بحث مدیریت یکپارچه خدمات رفت و روب شهر، بیش از ۱۵۰ پیمانکار به ۱۴ پیمانکار تبدیل شدند و قراداد سه ساله منعقد شده است، ادامه داد: یکی از برکات تجمیع پیمانکاران سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان در ۴ ماه اخیر بود که باعث نوسازی ناوگان بخش پیمانکاری شده است. این موارد کمک می کند تا شهر با سرعت و دقت بیشتر نظافت شود و شهر آراسته ای را داشته باشیم.


گفتنی است، شهروندان با استفاده از موجودی کیف پول‌شان که ما به‌ازای تحویل پسماند خشک شارژ می‌شود، می‌توانند از میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خرید کنند و همچنین کارت بلیت مترو خود را شارژ کنند. خرید مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک، خرید از فروشگاه های منتخب شهروند و همچنین پرداخت کرایه تاکسی نیز از دیگر خدماتی است که شهروندان می‌توانند با تحویل زباله‌های خشک خود و افزایش موجودی کیف پول‌شان از آن بهره‌مند شوند. همچنین شهروندان می‌توانند با مراجعه به کیف پول شهروندی، هزینه تفکیک و تحویل دریافتی پسماندشان را از طریق کارت بانکی عضو شبکه شتاب به کارت خود واریز و در واقع به صورت نقد مبلغ فوق را دریافت کنند.

انتهای پیام/

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 50660

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =