احیای کارکرد بلوار شهید پاکنژاد بعد از ۱۰ سال با افتتاح ورودی دوم ایستگاه مترو شهید دادمان

شهردار منطقه ۲ گفت: با افتتاح ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان، بلوار شهید پاکنژاد که بیش از ۱۰ سال از کارکرد خود خارج شده بود مجدد به کار گرفته می شود که این موضوع در پی نگاه انسان محور دنبال شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، رحمانی مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم در مراسم آغاز عملیات اجرایی ضلع شمال غربی خط ۷ مترو و افتتاح ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان در منطقه ۲ که در قالب یکصد و چهارمین پویش امید و افتخار صبح امروز -شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲- برگزار شد، گفت: امسال هم همه تلاشمان را کردیم که در جای جای شهر تهران اقدامات موثری داشته باشیم؛ این پروژه را هم با تعداد کارگاه های اجرایی در مدت زمان کوتاهی در همین دوره به نتیجه می رسانیم. قرارگاه خاتم هرجا که نیاز باشد در خدمت مردم است.
در ادامه مهدی صالحی، شهردار منطقه ۲ در تماسی تصویری اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری با تاکیدی که در حوزه توسعه حمل و نقل عمومی شد، دستاوردهای خوبی را توانستیم رقم بزنیم.

وی گفت: در حوزه تاکسی، اتوبوس و ون هم اتفاقات خوبی رقم خورده است و اتوبوس های جدیدی به ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه وارد شده است که اقدام خوبی بود. همچنین ۱.۵ همت پشتیبانی مالی در بخش اتوبوس و یک همت پشتیبانی مالی مترو انجام شده است.

صالحی با بیان اینکه شهروندان منطقه ۲ از توسعه خط ۷ بهره مند می شوند، افزود: به مردم محله پونک شمالی که از نعمت مترو بهره مند نبود را می توانیم ادای دین کنیم.

شهردار منطقه ۲ تصریح کرد: با افتتاح ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان، بلوار شهید پاکنژاد که بیش از ۱۰ سال از کارکرد خود خارج شده بود مجدد به کار گرفته می شود که این موضوع در پی نگاه انسان محور دنبال شده است. این محور در نیمه اول ۱۴۰۳ آماده و تحویل شهروندان خواهد شد.
انتهای پیام/
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 50669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =