در سال جاری اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف توسط شهرداری رقم خورده است

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مردم از بسیاری اقدامات صورت گرفته در این دوره آگاه نیستند و شهرداری باید اطلاع رسانی کند، گفت: شهرداری در یک نمونه خوب، اقدامات را پشت فیش‌های عوارض اطلاع‌رسانی کرده است.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در دویست و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات با بیان اینکه اگر جمعیت ایرانیان در خارج از کشور از جمعیت کل کسر نشده باشد میزان مشارکت ایرانیان داخل کشور به ۴۹ درصد خواهد رسید، خاطرنشان کرد: درخواست ما این است که توضیح شفافی در مورد مشارکت در انتخابات داده شود.

وی با بیان اینکه مردم از بسیاری اقدامات صورت گرفته در این دوره آگاه نیستند و شهرداری باید اطلاع رسانی کند، یادآور شد: شهرداری در یک نمونه خوب، اقدامات را پشت فیش های عوارض اطلاع رسانی کرده است.

پیرهادی با تأکید بر اینکه کسانی به دنبال ناامید کردن مردم هستند، یادآور شد: افتتاح فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳/۷ کیلومتر، انعقاد قرارداد خرید ۷۹۱ دستگاه واگن خارجی و ۱۱۳ واگن ساخت داخل، بهره برداری از ۹ کیلومتر مسیر و ۵ ایستگاه مترو درون شهری ، آغاز عملیات احداث خط ۱۰  مترو، عقد قرارداد خرید هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی و ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس  و ۵۰۰ دستگاه مینی بوس داخلی و خرید اتوبوس، تاکسی، ون و موتورسیکلت برقی از چین، انعقاد قرارداد صنعتی مسکن، افزایش ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر، اجرای طرح «من شهردارم» و جلب مشارکت یک میلیون شهروند در مسابقات ورزشی بخشی از اقدامات شهرداری در سال جاری است. نیاز است که شهرداری در خصوص این اقدامات اطلاع رسانی کند.

وی افزود: شهرداری تهران تعدادی از برنامه های سال آینده را نیز در پشت فیش های عوارض اعلام کرده که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 50762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =