انتقال تعمیرکاران سیار منطقه ۱۱ به مجتمع تعمیرگاهی خیابان قلمستان

شهردار منطقه ۱۱ گفت: تعمیرکاران سیار را در مجتمع تعمیرگاهی خیابان قلمستان متمرکز کردیم.

به گزارش خبرنگار شهر؛ آیین رونمایی از ۱۱۰ پروژه منطقه ۱۱ در قالب یکصد و پنجمین رویداد امید و افتخار، ظهر امروز -دوشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲- با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، موسوی شهردار منطقه ۱۱ و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

موسوی شهردار منطقه ۱۱ در ابتدا با بیان اینکه امروز در منطقه ۱۱ این برنامه به دلیل افتتاح ۱۱۰ پروژه مختلف برگزار شده است، گفت: اعتبار این پروژه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد تومان است.

وی تاکید کرد: با مدیران منطقه عهد کردیم که محور مناسباتمان کار برای مردم باشد؛ تمام تلاش خود را هم برای کار کردن برای مردم گذاشته ایم. همچنین عهد کردیم که به وضع موجود قانع نباشیم و دنبال کار بهتر برای مردم باشیم.

موسوی خاطرنشان کرد: پیگیری، کار را به نتیجه می رساند و کیفیت کار در گرو نظارت مستمر است. خودمان را درگیر دستورالعمل ها نمی کنیم و جهادی کار می کنیم تا گرهی از مشکلات منطقه را باز کنیم. این ۱۱۰ پروژه ای که امروز افتتاح می شود هر کدام به محض اینکه تمام شده، مردم از آن استفاده کردند. همچنین همان قدر که در حوزه خدمات شهری حساسیت به خرج دادیم به موضوعات دیگر نیز پرداختیم.

شهردار منطقه ۱۱ با بیان اینکه با این اقدامات از موضوعات خدمات شهری عبور کردیم، عنوان کرد: تمرکز فعلی ما روی مسائل شهرسازی است. در حوزه ترافیک اقدامات خوبی انجام شده و جهت گیری مدیریت شهری برای یک شکوفایی جدی است، ما نیز پایانه معین را توسعه دادیم. ساختمان آموزش ترافیک منطقه ۱۱ که امروز افتتاح می‌شود هم حدود ۳۴۰ متر زیر بنا دارد.

وی ادامه داد: بعضی از اقدامات مدیریت شهری متولیان دیگری نیز دارد اما توجه به آموزش های مختلف در حوزه شهرسازی کارهایی است که اگر شهرداری انجام ندهد ارگان دیگری نیست که به آن بپردازد.

موسوی با بیان اینکه در سال جاری روی بحث ساماندهی مشاغل تاکید و بازارچه سرمد را در چهار راه ولیعصر برپا کردیم و بعد از عید دستفروشان در آنجا مستقر خواهند شد، خاطرنشان کرد: همچنین ایجاد یک تعمیرگاه موتور سیکلت از دیگر اقدامات مدیریت شهری منطقه ۱۱ در سال جاری بود. از این جهت که خیلی از تعمیرکاران سیار از پیاده رو ها برای تعمیر استفاده می کردند و معبر عمومی را برای استفاده خصوصی اشغال می‌کردند. به دنبال این اتفاق به زیرساخت های عمرانی آسیب می‌رسید. بنابراین تعمیرکاران سیار را در مجتمع تعمیرگاهی خیابان قلمستان متمرکز کردیم.

شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز از دیگر مسایل مورد نظر آنها در سال جاری بود، گفت: در این راستا بوستان مافی را تاسیس کردیم و برای سال آینده در نظر داریم ۱۰ هزار متر مربع به فضای سبز منطقه اضافه کنیم

وی ادامه داد: در حوزه اجتماعی به بازسازی و مرمت ساختمان شهربانو پرداختیم و طی هماهنگی با معاونت امور زنان این ساختمان بعد از عید به بهره برداری خواهد رسید.  همچنین ساختمان شهردخت نیز در چهار راه ولیعصر همراه با شهربانو در اردیبهشت ماه افتتاح خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه در حوزه عمران نهضت آسفالت را در پیش گرفتیم، گفت: حدود ۲۰۰ کوچه را در منطقه آسفالت کردیم. آسفالت کردن کوچه های کوچک در بافت فرسوده کار دشواری است. در حوزه تحقق درآمد هم اتفاق خوبی در منطقه افتاد و در تهران سوم هستیم.

شهردار منطقه ۱۱ در پایان گفت: در حوزه املاک، به صیانت از اموال شهرداری و برگرداندن حقوق مردم را پرداختیم.۵۰ مورد از موارد مربوط به حقوق شهروندان را در سال گذشته تسویه کردیم. در نهایت باید بگویم که ۲۰ محور تحولی را جدی دنبال کردیم و بالای ۸۰ درصد از اهداف سال جاری محقق شده است.
انتهای پیام/

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
کد خبر: 50900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =