بازگشت ۶۲ مجموعه ورزشی تعطیل شده به چرخه خدمات‌رسانی

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بالغ بر 2 سال اخیر ۶۲ مجموعه ورزشی که به تعطیلی کشیده بود، به چرخه خدمات‌رسانی بازگشته است.

به گزارش خبرنگار شهر، زهرا شمس احسان در دویست و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درخصوص لزوم ارتقاء کیفیت خدمات ورزشی در مجموعه های تحت پوشش شهرداری، اظهار کرد: با توجه به افزایش اعتبارات هزینه ای و سرمایه ای در بخش ورزشی مناطق ۲۲ گانه و شرکت ها و سازمان ها، تصویب طرح ساماندهی مجموعه های ورزشی تحت پوشش(که هنوز عملیاتی نشده) و حمایت های مادی و معنوی، ۶۲ مجموعه ورزشی که به تعطیلی کشیده بود، به چرخه خدمات رسانی بازگشت.

وی افزود: انتظار می رود با افزایش اعتبارات ورزشی و تعرفه ها در این بخش، خدمات با کیفیت تری به شهروندان ارائه شود و مردم تلاش مدیریت شهری را به وضوح احساس کنند.

شمس احسان با بیان اینکه ۳۷ مجموعه ورزشی فرامنطقه ای به ویژه مجموعه های چند منظوره شامل مجموعه خادم، هادی ساعی، جانبازان، متوسلیان، ولیعصر، شهیدان اسماعیلی، شهید مدرس و آریا  باید توسط سازمان ورزش مورد بازسازی و نوسازی قرار بگیرد، گفت: این مجموعه ها باید تا پیش از شروع تابستان در اختیار شهروندان قرار بگیرد. سازمان ورزش باید گزارش اقدامات را در شورا ارائه دهد.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
کد خبر: 51322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =