آغاز کار TV۲ در ورودی ساختمان منطقه۲

تلویزیون شهری بزرگ شهرداری منطقه۲ باهدف بهره‌گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در ورودی ساختمان منطقه رونمایی می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهردار ی منطقه۲، علی طهماسبی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه تلویزیون شهری را  یکی از مناسب ترین روش ها برای تبلیغات خواند و گفت: در دنیای امروز که رسانه‌های مختلفی برای اطلاع رسانی و تبلیغات رقابت می‌کنند، تاثیر تلویزیون شهری در جذب مخاطب جایگاه ویژه‌ای دارد. این رسانه به دلیل قابلیت دسترسی گسترده و تاثیر بصری قوی، می‌تواند نقش مهمی در جذب و حفظ مخاطبان ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی به روش های سنتی علاوه بر هزینه بالا و آلودگی زیست محیطی از اثربخشی کمتری نسبت به تبلیغات دیجیتال برخوردار است، گفت:روابط عمومی شهرداری منطقه  در راستای انجام وظایف اطلاع رسانی و شفاف سازی خود تلاش دارد تا  همگام با رشد تکنولوژی با بهره گیری از ابزارهای نوین به این امر بپردازد.

وی اضافه کرد: پنل‌های مربوط به نمایشگر ال‌ای‌دی این سازه، با تلاش و پیگیری همکاران اداره روابط عمومی از محل یک درصد اعتبار بند ۲ تبصره ۱۱ بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ روابط عمومی در محوطه ساختمان منطقه تجهیز و مهیای اکران عمومی شده‌ است.

طهماسبی با اشاره به موقعیت ویژه این سازه‌ی رسانه‌ای در محوطه شهرداری منطقه اظهار کرد: راه‌اندازی این تلویزیون شهری، نقش تاثیرگذار در تقویت کمی و کیفی برنامه‌های رسانه‌ای مدیریت شهری، خواهد داشت.

وی بابیان اینکه تلویزیون‌های شهری امکان ارائه اطلاعات به‌روز و زنده را فراهم می‌آورند و این امر به ویژه در مواقعی که نیاز به اطلاع‌رسانی سریع وجود دارد، بسیار مهم است، گفت: اطلاع‌رسانی عمومی و شبانه روزی،آموزش های شهروندی، معرفی ظرفیت های گردشگری و تفریحی،پخش نماهنگ‌های متنوع، برنامه‌های مناسبتی و ارائه برنامه‌های اطلاع‌رسانی شهر از جمله بخش‌های محتوایی تلویزیون شهری است.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 51463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =