تقدیر وزیر ورزش از شهرداری تهران/ هزینه یک‌هزار میلیارد تومانی دولت برای تکمیل مجموعه ورزشی آزادی

وزیر ورزش گفت: بازسازی ورزشگاه آزادی در حال انجام است و دولت مصمم است که بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان برای تکمیل مجموعه ورزشی آزادی در نظر بگیرد.

به گزارش خبرنگار شهر، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش در حاشیه آیین بهره برداری از هتل فوتبال که صبح امروز - شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲- برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مجموعه امکانات و تجهیزات مختلفی پیش بینی شده و یک مجموعه مناسبی است که به سهم خودم از رئیس فدراسیون فوتبال و همکاران‌شان و شهردار تهران و همه همکاران ایشان تشکر می کنم. به هر حال توسعه زیرساخت های فوتبال می تواند به توسعه فوتبال کشور کمک کند.

وی افزود: در کشور بیشترین هیات ورزشی در بین فدراسیون ها به جهت همه گیر بودن رشته فوتبال و علاقمندی که جوانان ما نسبت به این رشته دارند، در اختیار فدراسیون فوتبال است. حدود ۶۹ میلیون مترمربع فضایی است که در اختیار فوتبال کشور است که ۲۰ میلیون مترمربع آن، فضای مفیدی است که بازیکنان از آن استفاده می کنند.

هاشمی ادامه داد: حدود ۵۲۷۹ زمین فوتبال در اختیار فوتبال کشور است که در حال خدمت رسانی هستند. یعنی حدود ۴۴ درصد اماکنی که تحت مالکیت دولت و وزارت ورزش و جوانان است متعلق به فوتبال است. امیدواریم با برنامه ریزی های فدراسیون و با تلاش هیات های استان‌ها و شهرستانها شاهد موفقیت ها و رشد بیش از پیش فوتبال کشورمان باشیم.
وزیر ورزش در پایان درباره آخرین وضعیت بازسازی و مرمت ورزشگاه آزادی نیز بیان کرد: زمانی که ما حضور پیدا کردیم چمن آزادی یک متر خزانه هم نداشت اما در حال حاضر برابر با زمین و چمن آزادی، خزانه داریم و شرایط چمن مناسب شده است که البته شاید باز هم کافی نباشد. بحث بازسازی ورزشگاه در حال انجام است و دولت مصمم است که بالغ بر یکهزار میلیارد تومان برای تکمیل مجموعه ورزشی آزادی پیش بینی کند.
انتهای پیام/
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 51559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =