اولویت‌های معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در سال جدید

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران مهمترین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ این معاونت را تشریح کرد.

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پیرامون مهمترین اولویت‌های سال ۱۴۰۳ این معاونت اظهار کرد: در حوزه خدمات شهری موضوعات مهم ما یکی در حوزه پسماند است که بحث ساماندهی و به نقطه مطلوب رسیدن در حوزه پسماند را در اولویت اقدامات خود داریم.


وی افزود: دست یافتن به طرح بزرگ تکمیل کمربند سبز تهران از اهداف و اولویت های دیگر ما در سال ۱۴۰۳ است که کمربند سبز تهران باید به پنجاه هزار هکتار می‌رسید انشاالله در سال آینده از مرز پنجاه هزار هکتار عبور خواهیم کرد.

نظری با پرداختن به حوزه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار هم گفت: در برنامه داریم تا امسال میادین را تکمیل و توسعه دهیم، به طوری که انشاالله هم از بعد کیفی و هم کمی این مهم رخ خواهد داد. به عبارت دیگر بنا بر برنامه ای که تکلیف شده ۴۰ بازار را تکمیل می‌کنیم.


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ادامه داد: در حوزه زیباسازی و منظر شهری هم با تاکید بر زیبایی میادین و افزایش زیبایی بصری برنامه‌هایی مدنظر است که انشالله امسال اجرا می‌شود.

به گزارش شهر پیش‌تر نظری درخصوص اقدامات صورت گرفته جهت ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) هم از ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) در دو محل جدید در مناطق ۶ و ۱۱ خبر داده بود.

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
کد خبر: 51586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =