از اجرای پویش ماه مهربانی ویژه  روزه‌اولی‌ها تا هدیه مهربانی به نیازمندان

ویژه‌برنامه‌های جام رمضان همزمان با بهار طبیعت در محلات منطقه۱۶ اجرایی شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ضمن گرامیداشتتقارن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان ، از برنامه ریزی و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی مختلف از جمله پویش «ماه مهربانی » ویژه روزه اولی ها در نواحی منطقه خبرداد.

وی افزود: این طرح با هدف تکریم، تشویق، افزایش همدلی و محبت در بین روزه اولی و خانواده های ایشان، ایجاد نگرش مثبت و سازنده نسبت به ماه مبارک رمضان همچنین در جهت ایجاد شادی و نشاط معنوی بین خانواده ها تا پایان ماه میارک رمضان در دستور کار قراردارد.

سالاری پور با اشاره به  اجرای برنامه های متنوع و سرگرمی برای گروه ٩تا ۱۵ ساله  در پویش ماه مهربانی که با همکاری و مشارکت نواحی ۹ گانه و سرای محلات به اجرا در آمد، گفت؛  برگزاری مسابقات چون روایت ماه مهربانی پیرامون روایت تجربه هایی از آیین های مذهبی، روزه داری و مهربانی با والدین خود و دیگران، از جمله برنامه ماه مهربانی در محله هاست که به منظور تشویق دختران نوجوان به مهربانی و تصویر کشیدن آن درقالب تهیه فیلم کوتاه یا صوت، و..... ؛ ثبت، ضبط و ارسال آثار از طریق بسترهای ارتباطی و توزیع بسته های فرهنگی و... اجراشده است.

شهردار منطقه۱۶ در ادامه به سایر فعالیت های به اجرا در آمده ویژه کودکان و نوجوانان چون برگزاری مسابقات ورزشی "جام رمضان" در محله ها از جمله محله نازی آباد اشاره کرد.

سالاری پور همچنین از برنامه های حمایتی ویژه اقشار نیازمند منطقه که در آستانه بهار طبیعت آغاز شد و در ایام مبارک رمضان ادامه دارد ، خبرداد.

وی اظهار داشت: ویژه برنامه جشن عید نوروز در جمع کودکان کار و خیابان مرکز پویا شهر منطقه ۱۶ با برپایی سفره هفت سین و تهیه البسه نو برای کودکان کار تا توزیع بسته های معیشتی و حمایتی ویژه نیازمندان در محله های کم برخوردار و عیادت از بیماران  و افراد دارای معلولیت از جمله فعالیت هایی است که در ماه مبارک رمضان و با هدف هدیه مهربانی به گروه هدف در منطقه۱۶ اجرایی شده است.

انتهای پیام/

۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 51898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =