مناسب‌سازی و تامین روشنایی بوستان‌های محلات منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از مناسب‌سازی بوستان های محلات، در راستای بهبود کیفیت و ایمنی، افزایش زیبایی سیمای بصری و جلب رضایت‌مندی شهروندان منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی‌ شهرداری منطقه ۱۴، امیر شهرابی شهردار منطقه از مناسب سازی بوستان‌ها گفت: طرح‌های مختلف نگهداشت شهری و زیباسازی بوستان ها و فضاهای سبز در اولویت فعالیت های شهری منطقه ۱۴ قرار دارد.

شهرابی با اشاره به اهمیت نگهداشت و رسیدگی به سرانه فضای سبز منطقه به عنوان یکی از مهمترین فضاهای شهری و مورد نیاز شهروندان، از آبیاری این فضاها و رسیدگی و رفع نواقص بوستان ها به عنوان فعالیت های این هفته حوزه های فضای سبز و خدمات شهری نام برد.

وی اشاره کرد: علف کشی، ترمیم تشتک، حاشیه زنی و حذف تنه جوش پاجوش، جمع آوری معتادان در بوستان پژوهش، رنگ آمیزی ورفع مشکلات وسایل بازی در بوستان گلسار، شست و شوی آبنما، آبیاری فضای سبز، بهسازی و رفع مشکل سرویس بهداشتی بوستان ارغوان و... از فعالیت های حوزه فضای سبز در سرانه سبز نواحی ششگانه منطقه بوده‌ است.

شهرابی در ادامه با اشاره به رفع خاموشی بوستان های شاهد و شکوفه در نواحی همچنین دستور تامین روشنایی بوستان ها و رفع مشکلات مربوط به خاموشی فضاهای سبز را برای رفاه مردم و افزایش ضریب امنیت این سرانه های عمومی صادر کرد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر و رفع نواقص و کمبودهای موجود در بوستان ها، رسیدگی به پیام های شهروندان علاوه بر طرح نگهداشت این فضاهای عمومی در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 53431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =