اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری به‌ مدت پنج روز

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت در بزرگراه شهید باقری خبرداد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ علی اصغر شریفی گفت: جهت نصب عرشه فلزی پل پروژه دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید باقری در محدوده جنوب خیابان جانبازان، مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب بزرگراه باقری حدفاصل خیابان جانبازان تا پل خاقانی از تاریخ ششم فروردین ماه جاری به مدت ۵ روز مسدود است.

وی گفت: مسیر های مسدود شده عبارتند از جنوب به شمال بزرگراه باقری از ابتدای پل خاقانی و مسیر کنار گذر پل خاقانی از میدان شقایق به سمت بزرگراه باقری شمال و ورودی خیابان جانبازان غربی به بزرگراه شهید باقری جنوب و مسیر شمال به جنوب بزرگراه باقری از تقاطع خیابان جانبازان غربی از امشب مسدود است. 

وی افزود: همچنین شهروندان می توانند جهت تردد به بزرگراه‌های یاسینی و بسیج از بزرگراه باقری وارد زین الدین شرق شده و در ادامه وارد بزرگراه یاسینی و خیابان دماوند شوند.  

سرهنگ شریفی گفت: شهروندان جهت دسترسی به بزرگراه بسیج و یاسینی می توانند از دوربرگردان پایین تر از بزرگراه شهید سلیمانی وارد شهید سلیمانی شرق شده و در ادامه وارد خیابان دماوند و بزرگراه یاسینی شوند. 

وی گفت: همچنین رانندگان جهت دسترسی به خیابان دماوند وارد جانبازان به غرب ، دردشت جنوب و ثانی به شرق و خیابان کیاشمشکی به جنوب و در ادامه خیابان دماوند شوند .  

سرهنگ شریفی ادامه داد: شهروندانی که قصد تردد به بزرگراه باقری شمال را دارند می توانند از کنار گذر دماوند شرق و در ادامه وارد شهید سلیمانی و زین الدین شوند.

انتهای پیام/

۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
کد خبر: 51925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =