بهسازی روکش آسفالت میدان مهتدی در هجدهمین منطقه پایتخت

شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱۸پایتخت از اجرای عملیات بهسازی و مرمت روکش آسفالت میدان مهتدی در راستای کاهش بار ترافیک و بهبود در امر تردد وسائط نقلیه عبوری خبر داد.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، قاسم بذر افشان با بیان این نکته که اجرای عملیات بهسازی و مرمت روکش آسفالت میدان مهتدی یکی از محورهای تعریف شده درطرح ابلاغی اداره کل هماهنگی و امور مناطق موسوم به ۳۶۰درجه بوده، اظهارداشت: طی این عملیات، روکش آسفالت بخش شمالی این میدان که از معابراصلی منشعب به دو بزرگراه شهید بروجردی و آزادگان به شمار رفته، توسط عوامل اجرائی اداره فنی و عمرانی ناحیه مورد بهسازی و مرمت قرار گرفت.

وی ادامه داد: اجرای عملیات لکه گیری بخشی از روکش آسفالت میدان جانبازان، تقاطع بلوار شهید قربانخانی به بلوار معلم، نرسیده به مدائن، بلوار شهیدان طارمی، کوچه پرچین، خیابان الغدیر شمالی و تبدیل انهار کوچه قورچیان به کانیو مرکزی از دیگر اقدامات عمرانی ناحیه در جهت تحقق رویکردهای طرح موسوم به  ۳۶۰ درجه می باشد.

این مقام مسئول همچنین به شستشو و پاکسازی المانهای شهری، جداول، عرشه پلهای هوائی عابر، لایروبی انهار و مسیلها، رسیدگی به فضای سبز، رنگ آمیزی جداره ها، پایه تابلوها، زیر مخازنی، رفت و روب مستمر معابر محلات پنج گانه نیز بعنوان اهم اقدامات اداره خدمات شهری و محیط زیست ناحیه نام برد.

شهردارناحیه ۴ منطقه در بخش دیگری از سخنان خویش به تببین اقدامات بخش مدیریت پسماند و اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه پرداخت که از جمله آنها می توان به آموزش کارکرد اپلیکیشن نوماند، شهرزاد، برپائی کارگاه های آموزشی مهارتهای زندگی، سلامت روان، غرس نهال در بوستانها و مراکز آموزشی و... اشاره داشت.

 انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 51938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =