نمره قابل قبول عضو شورای شهر تهران به برنامه های نوروزی و رمضانی برج میلاد

رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران در ششمین روز از نوروز در برج میلاد حضور یافت و از بخش های مختلف جشنواره نوروزی و رمضانی بازدید و اعلام کرد: برج میلاد نمره قابل قبولی در پذیرش گردشگر در ایام نوروز گرفته است.

به گزارش شهر و به نقل روابط عمومی و امور بین الملل برج میلاد، سید احمد علوی، رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران از برنامه‌های تدارک دیده شده در برج میلاد در ایام نوروز از جمله استیج برنامه‌های فرهنگی، غرفه‌های اقوام و صنایع دستی، اجرای گروه های موسیقی محلی بازدید کرد.

وی ضمن رضایتمندی از اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده در برج میلاد، به استقبال مسافران نوروزی از برج میلاد اشاره کرد و گفت: بسیاری فکر می کنند که برج میلاد، همین سازه است که باید از آن بازدید کنند، اما مدیریت این مجموعه برنامه های جانبی بسیاری در محوطه برای مسافران و گردشگران تدارک دیده است که لذت بازدید از آن کمتر از بازدید از برج میلاد نیست.

علوی افزود: امسال برج میلاد با لحاظ کردن همزمانی دو بهار طبیعت و قرآن، ویژه برنامه های مختلفی را از نظر تنوع فرهنگی و اقوام در نظر گرفته است که مورد پسند همه سلایق گردشگران است.

وی در پایان با بیان اینکه نمره برج میلاد در اجرای برنامه های فرهنگی و گردشگری در ایام نوروز قابل قبول است، گفت: نمره این مجموعه بالای ۱۸ است و امیدواریم بتوانیم در شورای شهر تهران نیز اعتبارات مورد نیاز برج میلاد را برای ارائه بهتر امکانات گردشگری به بازدیدکنندگان افزایش دهیم.

گفتنی است همزمان با آغاز "جشنواره نوروز و رمضانی برج میلاد" ، نمایشگاه آداب و رسوم ایرانی و نمایش صنایع دستی و سوغات شهرهای ایران تا پایان ماه مبارک رمضان در آبراه شرقی و غربی محوطه برج میلاد برپاشده است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۲ بامداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 51950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =