حذف آبیاری تانکری فضای سبز حاشیه بزرگراه شهید همدانی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به آغاز عملیات لوله‌کشی آبیاری فضای سبز حاشیه شمالی بزرگراه شهید همدانی گفت: با احداث این لوله‌گذاری آبیاری تانکری برای فضای سبز این محور حذف خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح اظهار کرد: با هدف مدیریت مصرف آب اداره فضای سبز منطقه آبیاری نوین در فضای سبز معابر شهری این منطقه را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: لوله کشی آبیاری فضای سبز بزرگراه شهید همدانی به طول ۴ هزار متر صورت می گیرد که محدوده فضای سبز شمالی بزرگراه شهید همدانی، حاشیه تونل شهدای غزه، فضای سبز رمپ بزرگراه آزادگان و شهرک یاس به شکل لوله کشی آبیاری می شود که حذف آبیاری تانکری را به دنبال می آورد.

فصیح ادامه داد: با تلاش نیروهای اداره فضای سبز بخش قابل توجهی از لوله های آبیاری فضای سبز منطقه که دچار ترکیدگی شده بودند مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ عنوان کرد: درصورتی که شهروندان شاهد ترکیدگی لوله های فضای سبز معابر شهری هستند با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند تا همکارانم در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رفع آن کنند.

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 52429

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =