اجرای اصلاح هندسی در معابر منشعب از خیابان دماوند

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۸ از اجرای عملیات اصلاح قوس در خیابان شهید کریمی و احداث راستگرد در خیابان دماوند تقاطع خیابان‌های شهید حدادی با مصالح موقت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ مجید سلمانی معاون ترافیک منطقه در خصوص عملیات اصلاح هندسی در این محدوده اظهار کرد: اصلاح قوس هندسی و راستگرد در معابر منشعب از خیابان دماوند در راستای افزایش ایمنی تقاطع خیابان دماوند و کیاشمشکی، و روان‌سازی ترافیک عبوری در مسیر شرق به غرب خیابان دماوند در این محور انجام شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۸ افزود: در این طرح عملیات تخریب آسفالت و پوشش نهر به میزان ۴۰ متر مربع و جای‌گذاری نیوجرسی‌های کوچک به تعداد ۴۰ عدد، لوله‌گذاری به متراژ ۴۰ متر طول و نصب انواع علائم ترافیکی شامل تابلوهای انتظامی، خطرنما و استوانه ایمنی انجام شد.

سلمانی با تاکید بر لزوم ایمن‌سازی و روان‌سازی جریان ترافیک در سطح شهر گفت: با توجه به نقش حائز اهمیت تقاطع‌ها به عنوان نقاط بحرانی در عملکرد شبکه معابر شهری، اصلاح هندسی شبکه معابر محدوده تقاطع در اولویت کارهای اجرایی این منطقه قرار دارد تا با طراحی و اصلاح هندسی صحیح معابر، نسبت به ایمن‌سازی، روان‌سازی و رفع گره ترافیکی در سطح محلات گام برداریم.

در همین راستا، تثبیت اصلاح هندسی انجام شده در برنامه آتی این منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 52460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =