شانزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری برگزار می‌شود

مهمترین اهداف شانزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری شناسایی، تبادل و ترویج دستاوردهای علمی و تجربی در حوزه مدیریت شهری و همچنین تعامل با شهرهای ایران و جهان، سازمان‌ها، نهادها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، شانزدهمین دوره از جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری توسط این مرکز برگزار خواهد شد.

جلسه شورای راهبری امور پژوهشی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با حضور عطاالله رفیعی آتانی، ریاست مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران  و دیگر اعضا برگزار شد.

در این جلسه برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری مصوب شد. در همین راستا دبیرخانه جشنواره اقدامات اجرایی مبنی بر برگزاری این جشنواره را پیگیر خواهد بود.

مهمترین اهداف این جشنواره شناسایی، تبادل و ترویج دستاوردهای علمی و تجربی در حوزه مدیریت شهری و همچنین تعامل با شهرهای ایران و جهان، سازمان‌ها، نهادها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی است.

توضیحات تکمیلی و مراحل مختلف این جشنواره به مرور و در زمان بندی مشخص در سایت مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 52552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =