نصب نشان فداکاری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در ایستگاه مترو

شهردار منطقه ۱۱ با حضور در مراسم گرامی‌داشت روز ارتش در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا (دافوس) ضمن تبریک این روز، از نصب نشان فداکاری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در ایستگاه مترو خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، صبح امروز، چهارشنبه، ۲۹ فروردین، برابر با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم گرامی‌داشت این روز و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی با حضور امیر حسین ولی‌مند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا (دافوس)، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ۱۱ به همراه مقامات لشگری و کشوری و جمعی از فرماندهان و نیروهای ارتش و سایر نیروهای مسلح در دانشگاه دافوس آجا واقع در خیابان جنگ منطقه ۱۱ تهران برگزار شد.

موسوی در این مراسم طی سخنانی، ضمن تبریک این روز همه دلاورمردان و رزم‌آوران ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما هر وقت وارد این دانشگاه می‌شویم، از شور و نشاط و سرزندگی شما عزیزان روحیه می‌گیریم؛ به‌ویژه امیر بزرگوار ولی‌مند که بسیار شریف، کاردان و محترم‌اند و امیدوارم خدا این فرماندهان غیور ما را حفظ کند و قدردان زحمات این عزیزان در حفظ و حفاظت از میهن اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه ما به وجود همه دلاوران حاضر در نیروهای مسلح و به‌ویژه ارتشیان که این روز برای آنان است، افتخار می‌کنیم، افزود: حمله اخیر جمهوری اسلامی به اسرائیل غاصب، باعث افزایش غرور ملی میان مردم شد؛ همه ما افتخار کردیم و این را مدیون رشادت‌ها و مجاهدت‌های عزیزانمان در نیروهای مسلح هستیم.

شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به نصب نشان اهدایی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در ایستگاه مترو که روز گذشته انجام شد، بیان کرد: روز گذشته که خدمت امیر مهدوی در دانشگاه افسری امام علی (ع) بودیم و یک نشان فداکاری که حضرت آقا (مدظله‌العالی) اهدا کرده بودند، روی سینه دیوار ایستگاه مترو نصب کردیم تا همگی یادمان بماند عزت و افتخار و اقتدار امروزمان را مدیون فداکاری‌های عده‌ای هستیم که جانشان را کف دستشان قرار دادند و با اخلاص برای خدمت به میهن خود شب و روز نمی‌شناسند و دائم در حال جهاد فی سبیل الله‌اند.

در پایان این مراسم، موسوی به بازدید از سطح دانشگاه با همراهی امیر ولی‌مند پرداخت و گفت‌وگوهایی در مورد روابط دوجانبه با یکدیگر داشتند.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 52907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =