لایروبی و پاکسازی انهار در بزرگراه شهید رستگار در منطقه ۱۵

شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱۵ گفت: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر، هدایت آب‌های سطحی و رعایت موارد بهداشتی لایروبی و پاکسازی انهار در بزرگراه شهید رستگار انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی عبدالحسینی شهردار ناحیه ۴ این منطقه درباره لایروبی و پاکسازی انهار در بزرگراه شهید رستگار گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، پاکیزگی و نظافت سطح ناحیه، لایروبی و پاکسازی رفیوژ میانی اتوبان رستگاری انجام شد. همچنین برنامه‌ریزی های لازم جهت لایروبی نقاط آبگیر و حساس صورت گرفته و این عملیات تا پاکسازی کامل در تمامی محلات و معابر بزرگراهی ناحیه ادامه خواهد داشت.

عبدالحسینی، هدف از لایروبی و نظافت جوی‌ها و نهرهای سطح ناحیه را روان‌سازی، دفع پساب‌ها و جلوگیری از بروز آبگرفتگی معابر، افزایش بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع آلودگی های محیطی برشمرد.

وی همچنین افزود: بزرگراه رستگار به عنوان یک شاهراه که بزرگراه آزادگان را به بزرگراه خاوران متصل می‌کند و حجم قابل توجهی خودروهای سنگین و سبک تردد دارند؛ براین اساس لایروبی و نظافت این بزرگراه از اولویت‌های کاری ما در ناحیه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
کد خبر: 52918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =