جمع‌آوری و بهسازی محل کارگاه بازیافت غیرمجاز در ناحیه یک منطقه ۱۳ 

شهردار ناحیه یک منطقه۱۳ از جمع‌آوری کارگاه بازیافت غیرمجاز در ناحیه‌ یک این منطقه در راستای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی خبر داد و افزود: محل این ایستگاه به منظور استفاده از ظرفیت آن بهسازی و ساماندهی شد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، حامد حسنی، شهردار ناحیه ۱ منطقه ۱۳ با اشاره به طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت با محوریت مقابله با پدیده زباله گردی و برخورد با مافیا و سرشاخه‌های آن گفت: پیرو این ماموریت، طرح ویژه جلوگیری از فعالیت زباله گرد ها به صورت شبانه روزی با اکیپ های تخصصی در ناحیه یک اجرایی شد.

وی افزود: در قالب این طرح با بازدید های میدانی انجام شده از سوی ناحیه ۱، یگان حفاظت و تحت نظارت سازمان مدیریت پسماند در شیفت های کاری فعالیت کرده و نسبت به جلوگیری از فعالیت زباله گردها و جمع آوری دپوی پسماند اقدام شد.  

شهردار ناحیه یک منطقه ۱۳ اظهار داشت: با شناسایی کارگاه غیر مجاز بازیافت که به صورت غیر قانونی  محصور شده بود، نسبت به جمع آوری و تخریب حصار ها اقدام و در گام بعدی، محل مذکور واقع در خیابان پیروزی تقاطع بزرگراه امام علی (ع) که به فضای بی دفاع شهری تبدیل شده بود، بهسازی شده است.  

وی، آزاد سازی و تسطیح فضای شهری و عملیات روکش آسفالت محل مذکور به مساحت ۵۰۰ متر مربع از جمله اقدامات انجام شده برشمرد و یادآور شد: در آینده نزدیک در خصوص کاربری و استفاده از ظرفیت این محل برا ی خدمت رسانی به شهروندان تمهیداتی اتخاذ می شود.  

انتهای پیام/
 

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 53114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =