شمارش معکوس برای افتتاح مرکز نگهداری سالمندان در منطقه ۲۲

معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از پایان مراحل ساخت تنها مرکز نگهداری سالمندان منطقه ۲۲ در ناحیه ۶ با مشارکت خیرین خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در جلسه ای که با حضور مدیران شهری و جمعی از خیرین منطقه برگزار شد قرار شد طی اقدامات برنامه ریزی شده تنها مرکز نگهداری سالمندان این منطقه همزمان با عید سعید غدیرخم در شهرک گلستان و در مساحتی بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ مترمربع افتتاح شود.

حامد خداوردی با بیان اینکه این مرکز عام المنفعه خواهد بود و ساخت آن در منطقه نقطه عطفی در جهت ایجاد فضاها و سازوکارهایی برای حضور فعال تر سالمندان در شهر خواهد بود، گفت: وظیفه شهرداری نگه داشت شهر و زیست پذیر کردن آن برای تمامی اقشار جامعه است. لذا تمام موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیز باید با محوریت زیست پذیری شهری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: موضوع سالمندی یکی از چالش‌های جمعیتی کشورمان است و ما در کلانشهر تهران بیش از پیش با آن روبرو هستیم. چنین وضعیتی سبب شده است الزاما به سمت ایجاد فضاهای فرهنگی و اجتماعی برای این گروه سنی حرکت کنیم تا بتوانیم نیازهای این بخش از شهروندان را در بالاترین استاندارد ممکن تامین کنیم.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 53121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =