آغاز آموزش‌های ترافیکی در سطح مدارس منطقه ۱۵

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۵ از آغاز آموزش‌های ترافیکی در سطح مدارس منطقه به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک و ضرورت ارائه آموزش‌های ترافیکی به کودکان از ابتدای سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا اسکندری با تاکید بر اهمیت ارتقاء فرهنگ ترافیک در بین کودکان از آغاز آموزش مفاهیم و مباحث ترافیکی به همت بوستان آموزش ترافیک با همکاری آموزش و پرورش درسطح  مدارس و سرای محلات منطقه همزمان با آغاز سال جدید خبر داد. 

وی به موضوعات آموزش های ترافیکی اشاره کرد و افزود: ایمنی عبور و مرور عابر پیاده، وظایف و تکالیف سرنشین خودرو، آموزش نکات ایمنی استفاده از سرویس مدرسه، رفتارهای صحیح حمل و نقل عمومی و.‌... از جمله این موضوعات است.

اسکندری اضافه کرد: به همین سبب با هدف ترویج رفتارهای صحیح ترافیکی و افزایش آگاهی کودکان از ابتدای سال تاکنون ۲۸۰ دانش آموز در مدارس دخترانه شیخ بهائی،دبستان شهید صیاد شیرازی، دبستان غیر انتفاعی گل آرا ،سرای محله شهید بروجردی و  .... از آموزش های ترافیکی بهره مند شدند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۵ افزود: همچنین ارائه آموزش های متنوع در حیطه های مختلف  ایمنی عبور و مرور ویژه دانش آموزان،آموزش دوچرخه سواری شهری ویژه شهروندان،آموزش اسکیت و اسکوتر ویژه کودکان و نوجوانان و نیز آموزش تخصصی سفیران ترافیک در بوستان آموزش ترافیک انجام می شود.

علاقه مندان به منظور بهره مندی از این آموزش ها و همچنین  هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۳۸۹۶۶۶۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 53167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =