درمانگاه یک‌روزه ویژه هفته سلامت در پایانه تاکسیرانی کاوه

شهردار منطقه ۱۱ گفت: به ‌مناسبت هفته ملی سلامت، طرح پایش سلامت تاکسیرانان در پایانه‌ تاکسیرانی کاوه با برپایی درمانگاه رایگان یک‌روزه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، روز گذشته، سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت‌ماه، درمانگاه رایگان یک‌روزه منطقه ۱۱ ویژه هفته سلامت در پایانه تاکسیرانی کاوه برگزار شد.

سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: طرح پایش سلامت تاکسیرانان عزیز شهر تهران به همت اداره سلامت منطقه ۱۱ و سازمان تاکسیرانی تهران با توجه به رسالت‌های حوزه سلامت و بهداشت مدیریت شهری و با علم به اصل رعایت تقدم پیشگیری بر درمان به مرحله اجرا درآمد.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه دراین‌باره توضیح داد: با توجه به ویژگی‌های خاص حرفه تاکسیرانی نظیر کمی تحرک، ساعات طولانی فعالیت، دشواری کار، وجود استرس و... این قشر خدوم در معرض ابتلا به بیماری‌های گوناگون قرار دارند و به همین دلیل این درمانگاه یک‌روزه با حضور پزشکان متخصص حوزه‌های مختلف به اجرا درآمد.

وی با اشاره به خدمات درمانی ارائه‌شده در این درمانگاه افزود: در این درمانگاه، طرح پایش قند و فشارخون، ویزیت پزشک عمومی، معاینه چشم «اپتومتریست»، اسکن کف پا، انجام تست محرمانه HIV، مشاوره تغذیه، مشاوره طب سنتی و... به صورت رایگان با هدف آگاهی‌بخشی، شناسایی و اقدام به‌موقع برای درمان، ویژه پرسنل و تاکسیران‌ها به انجام رسید.

انتهای پیام/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 53330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =