تبلور موضوعات شهر در هنر  در دراز  مدت جای خود را در فرهنگ مردمان باز می کند

شهر: علی اعطا، سخنگوی شورای اسلامی شهر از نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» بازدید کرد.

علی اعطا که با همراهی غلامحسین محمدی، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران این بازدید را انجام داد گفت: ویژگی اصلی نمایشگاه امروز این است که رویکردهای مدیریت شهری و برخی از معضلات مدیریت شهری را در قالب هنر با مردم در میان می گذارد.

او ادامه داد: در این نمایشگاه، کودکان کار با زبان هنر با یک نگاه انتقادی و گزنده و تلخ که از ویژگی هنر است بررسی می شود و حساسیت بیشتری را در مخاطب ایجاد می کند تا اینکه صرفا به اطلاع رسانی و ابزار ژورنالیستی بسنده کنیم.

اعطا گفت: وقتی موضوعی در هنر متبلور شد در دراز مدت جای خود را در فرهنگ مردمان باز می کند و در رفتارهای فردی و اجتماعی متبلور می شود و تاثیر می گذارد.

سخنگوی شورای شهر بیان کرد: شهرداری رویکرد هنر را استفاده کرده که هم معضلات را بیان کند و هم رویکردهای جدید مثل ترویج دوچرخه در تهران  را ارایه کند. این اقدام تاثیر بیشتری خواهد داشت تا از طریق شعار و اطلاعات با شهروندان صحبت کنیم .

این نمایشگاه از ۲۳ آبان تا ۴ آذر در  خانه هنرمندان تهران به همت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار شده و شامل مجموعه کارگاههای هنری  شهرداری تهران در یک سال گذشته است که با رویکرد نگاه هنری به معضلات و موضوعات شهری تهران برپا شده است.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
کد خبر: 6288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =