پروژه احداث ۴ کیلومتر مسیر دوچرخه در خیابان کامل

همزمان با پویش سه شنبه های بدون خودرو، شهردار منطقه۱۳ از پروژه احداث مسیر دوچرخه در خیابان امامت بازدید و روند اجرای آن را بررسی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی  شکری، شهردار منطقه در بازدید از پروژه احداث مسیر دوچرخه در خیابان امامت گفت : با توجه به ایجاد رینگ پیوسته پیاده روی و دوچرخه سواری در شهر تهران و پیوستن منطقه به طرح مصوب بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیر دوچرخه ، این طرح ها با توجه به نقشه ها و نشانی های ارسالی در سی متری نیروی هوایی،امامت و ...  در حال اجراست.

او با بیان اینکه خیابان امامت به عنوان خیابان کامل در حال بازطراحی است،افزود: تامین مسیر حمل و نقل عمومی و دوچرخه سواری در کنار تامین امنیت عابرین پیاده، کاهش سوانح رانندگی، مطلوبیت و جذابیت محیطی معابر شهری و ... از مواردی است که در طرح خیابان کامل  مد نظر قرار گرفته و اجرایی می شود.

شهردار منطقه اضافه کرد : پروژه احداث مسیر دوچرخه در دو طرف خیابان امامت حدفاصل سی متری نیروی هوایی تا خیابان دماوند به طول ۴۰۰ متر و مساحت ۱۲ هزار متر مربع از اوایل آذر ماه آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان سال آینده به مرحله بهره برداری برسد.

مجتبی شکری در ادامه پویش سه شنبه بدون خودرو، به اتفاق جمعی از معاونین اجرائی و مدیران، با استفاده از دوچرخه،محدوده محله شهید اشراقی را با دوچرخه رکاب زد.

همزمان با دوچرخه سواری، شهردار منطقه به صورت پیاده، روند خدمات رسانی به شهروندان در زمینه های امور شهری را در معابر این محله  بررسی کرد.

در ادامه، شهردار منطقه با حضور در سرای محله اشراقی، ضمن بازدید از ساختمان سرای محله، در جلسه ای  به مسائل و مشکلات شهری این محله رسیدگی و دستورات لازم را برای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان صادر کرد.

همچنین در پایان این جلسه،شهردار منطقه از تعدادی از کارمندان دوچرخه سوار تقدیر کرد.

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 8319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =