روند بررسی بودجه ۱۴۰۰ محلات آغاز شد

روند بررسی بودجه ۱۴۰۰ محلات در نشست های هم اندیشی شهردار و مدیران ارشد منطقه ۲۰ با دبیران شورایاری محلات ۲۰ گانه آغاز شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ فرهاد افشار گفت: پروژه‌های توسعه محلی این منطقه در نشست های هم اندیشی با حضور معاونان، شهرداران نواحی ۷ گانه و دبیران شورایاری محلات، نیاز سنجی و روند بودجه ۱۴۰۰ محلات بررسی می شود.

افشار افزود: بر اساس برنامه توسعه ۵ ساله سوم مدیریت شهری مبنی بر اجرای پروژه‌های مینیاتوری و افزایش رضایتمندی شهروندان، پروژه‌های پیشنهادی توسعه محلی اجرایی در سال  ۱۴۰۰ و بودجه مورد نیاز، با توجه به نیازسنجی محلات و همچنین مطالبات شهروندان در حوزه‌های مختلف در حال بررسی است.

او با بیان اینکه پروژه‌های تعریف شده بیشتر مبتنی بر بهسازی فضاهای عمومی محله، احداث و  تقویت کاربری‌های خدمات محله‌ای در ۹۰ عنوان طراحی و پیش بینی شده است، اظهار داشت: این پروژه‌ها پس از تصویب در لایحه بودجه شهرداری تهران، وارد فاز اجرایی خواهند شد.

افشار با اشاره به اینکه در سال جاری ۷۴ پروژه توسعه محله در این منطقه در حال اجراست گفت: از این تعداد ۴۱ پروژه به اتمام رسیده است و ۳۳ پروژه دیگر نیز با جدیت در دستور کار قرار دارد تا با تکمیل این پروژه ها خدمات موثری به شهروندان ارائه شود.

شهردار منطقه با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری در اجرای این پروژه‌ها، رفع نیازهای واقعی و ضروری شهروندان است، معبرسازی، بهسازی معابر، مناسب سازی پیاده روها، پاتوق محله، بازپیرائی و تجهیز بوستان ها، نصب کفپوش و خرید وسایل بازی کودکان در بوستان ها، مرمت سرویس های بهداشتی، آرام سازی ترافیکی، رنگ آمیزی و نقاشی دیواری را از جمله پروژه های توسعه محلی این منطقه عنوان کرد.

گفتنی است دبیران شورایاری محلات ضمن تقدیر از فعالیت های شهرداری منطقه ۲۰ در اجرای ماموریت های مدیریت شهری به ارائه پیشنهادات پروژه های کوچک مقیاس محله ای در سال ۱۴۰۰ پرداختند.

۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 8804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =