شکایت شهرداری تهران از معترضان آبان ۹۸ پس گرفته شد

شهر: براساس اعلام رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با دستور شهردار تهران، شکایت شهرداری از معترضان آبان ۹۸، پس گرفته شد.

به گزارش شهر، غلامحسین محمدی، مشاور و رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در توئیتی اعلام کرد که؛ «شهردار تهران با توجه به درخواست شهروندان، به مدیرکل حقوقی دستور دادند درخصوص شکایت تامین خسارت از معرضین سال ۹۸، رضایت شهرداری اعلام گردد.»

بر اساس توئیت محمدی«موضع شهردار درباره اعترضات همان زمان اعلام شد و من بازنشر می‌کنم. شهر متعلق به شهروندان است. اعتراضات هم فقط تخریب‌ها نبوده است.

پیشتر پیروز حناچی، شهردار تهران در شبکه اجتماعی کلاب هاووس در پاسخ به این سوال که چرا شهرداری از دستگیرشدگان آبان ماه ۹۸ شکایت کرده است؟ گفته بود: در آبان ماه افرادی به اموال عمومی صدمه وارد کرده بودند. باید با افرادی که این کار را انجام داده بودند مطابق قانون برخورد می شد. اما این افراد برای جبران خسارت اعلام آمادگی کردند و ما گفتیم شهرداری در صورت جبران خسارت شکایت خود را پس می گیرد. این دستور هم به مناطق ابلاغ شد که اگر خسارت جبران شود مناطق باید شکایت را پس بگیرند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
کد خبر: 10292

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =