جلسه شهردار منطقه ١٢ و عضو شورای شهر با شهروندان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در جلسه ملاقات مردمی منطقه ۱۲ با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (صلی‌الله) که می‌فرمایند «الخلق عیال الله تعالی»، تأکید کرد: مردم عیال خداوندند و اگر آنها را خوشحال کنیم، خدا را خشنود کرده‌ایم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، چهارشنبه، ۵ آبان، جلسه ملاقات مردمی با حضور حبیب کاشانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، امیر یزدی، شهردار، معاونان و برخی دیگر از مدیران شهری منطقه در سالن جلسات شهرداری منطقه ۱۲ برگزار شد.
در این جلسه کاشانی با یادآوری این مطلب که تا نیمه آبان تقریباً یک‌شانزدهم دوره جدید شورای شهر سپری‌ شده و فرصت‌ها به‌سرعت در حال گذرند، گفت: خوشا به حال کسانی که وقتی به پشت سر نگاه می‌کنند، ذخیره‌ای اندوخته باشند و توانسته باشند اقدامات مؤثری برای دین و مردم انجام دهند؛ چراکه این فرصت‌ها از ما گرفته می‌شود و باید طوری حرکت کنیم که پس از پایان فرصت‌ها غبطه نخوریم.
او ضمن اشاره به اهمیت بدنه شهرداری تهران در پیشبرد کارها افزود: همه ما به‌خوبی می‌دانیم که اتفاقات عمرانی خوب و بی‌بدیلی که دوره‌های قبل در شهرداری تهران افتاد، نظیر بزرگراه امام علی (علیه‌السلام)، بزرگراه صدر، تونل نیایش، تونل توحید، همگی کار صف و بدنه بوده و اصل زحمات را آنها به عهده داشته‌اند که ما قدردان این زحمات هستیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از ملاقات شهردار تهران با شهرداران نواحی سخن گفت و بیان کرد: این اقدام، برای اولین‌بار در تاریخ شهرداری تهران رخ داد که نشان‌دهنده اهمیت کار بدنه شهرداری تهران برای شهردار تهران است.
او سپس با اشاره به سابقه آشنایی خود با شهردار منطقه ۱۲ ادامه داد: ایشان به سبب سابقه حضور در شورای اسلامی شهر کرج، از جنس شهرداری است و با کار شهر آشناست؛ به همین دلیل من فکر می‌کنم با جوانی و تجربه‌ای که دارند و کمک همه دوستان، بتوانیم خدمت بیشتری به مردم این منطقه برسانیم.
کاشانی ضمن ابراز امیدواری از اینکه شهرداری منطقه ۱۲ با آرامش و ثبات به کار خود ادامه دهد، تأکید کرد: خواهش من این است اکنون که تقریباً تغییرات مدیریتی در شهرداری تهران پایان یافته، همگی ما دل به کار دهیم و با مدد الهی به دنبال پیگیری کارها باشیم تا بتوانیم با قوت و قدرت از فرصت‌های پیش رو بهره ببریم.
او با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (صلی‌الله) که می‌فرمایند «الخلق عیال الله تعالی»، تأکید کرد: مردم عیال خداوندند و اگر آنها را خوشحال کنیم، خدا را خشنود کرده‌ایم که با خشنودی خدا، خیر و برکت به زندگی ما جاری خواهد شد.
یزدی نیز ضمن قدردانی از حضور این عضو شورای شهر در شهرداری منطقه ۱۲ گفت: امیدوارم از راهنمایی‌ها و تجربیات ایشان در پیشبرد کارها در مدیریت شهری منطقه بهره‌مند باشیم و برای حل مشکل ولی‌نعمتانمان که مردم‌اند، بتوانیم گام‌های مؤثری برداریم.
شهردار قلب طهران، جلسات ملاقات مردمی را فرصتی برای دیدار صمیمی، بدون تکلف و روال رسمی اداری خواند و تأکید کرد: تسریع در روند کار مردم و پیگیری خواسته‌های آنان در اولویت برنامه‌های ما در شهرداری منطقه ۱۲ است.
پس از این نشست، جلسه ملاقات مردمی برگزار و طی آن به مشکلات تعداد زیادی از شهروندان توسط شهردار منطقه رسیدگی شد.

۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 13948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =