نظارت و کنترل مستمر بر عملکرد مدیریت پسماند منطقه ۴

رضا معلم گفت: نظارت و کنترل عملکرد مدیریت پسماند منطقه ۴ و پیمانکاران خدمات شهری از اولویت های مدیریت شهری منطقه به شمار می رود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، معاونت خدمات شهری منطقه گفت: طبق تصمیماتی که در جلسه با معاون محترم امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گرفته شد، همچون گذشته بررسی، ارزیابی و کنترل عملکرد مدیریت پسماند و پیمانکاران خدمات شهری در برنامه های منظم منطقه جای دارد.
او گفت: در این راستا مشکلات و مطالبات پیمانکاران مورد بررسی قرار گرفته و براساس نحوه عملکرد پیمانکاران نکات موردنیاز اعلام و تذکرات لازم داده می شود.
معلم ادامه داد: دراین برنامه بازدید میدانی از اسکان‌های کارگری و ارزیابی نحوه نظافت و رفت و روب انجام می شود و رسیدگی به مشکلات مالی پیمانکاران به صورت مستمر صورت می گیرد.
او گفت: همکاری شهروندان با مدیریت شهری یکی از اساسی ترین قدم هایی است که می توان در بهبود سلامت شهر برداشت، در این راستا آموزش های مجازی، آموزش های مدارس و مهدکودک ها، توزیع بروشورها و نصب بنرهای آموزشی انجام می شود.
معلم در پایان گفت: جداسازی زباله های خشک و تر در مبداء و توزیع کارتن پلاست ها در ساختمان های اداری و مسکونی یکی دیگر از اقدامات انجام شده توسط مدیریت پسماند منطقه است.

۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 14492

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =