آزادسازی معابر منطقه ۱۵ با ساماندهی حصارهای کارگاهی هزار و ۱۲۳ ملک

شهردار منطقه ۱۵ از آزادسازی معابر منطقه با ساماندهی حصارهای کارگاهی یکهزار و ۱۲۳ ملک دارای پروانه ساخت و ساز، در سطح نواحی هفتگانه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ  با اعلام این خبر گفت: درحال حاضر یکهزار و ۱۲۳ پروژه تخریب و نوسازی املاک در سطح نواحی هفتگانه در حال اجراست که با اولویت اجرای طرح نگهداشت شهر در منطقه و به منظور تحقق حقوق شهروندی، بهبود کیفیت زندگی و افزایش رضایت شهروندی، حصارهای کارگاهی در محل اجرای پروژه ها مورد بازدید و مواردی که دارای مشکل بود، رفع نقص و ساماندهی شد.

او افزود: در راستای اجرای طرح نگهداشت شهر، ۱۲۷ حصار کارگاهی اصلاح جایگیری و یا جمع آوری شد و معبر در اختیار شهروندان قرار گرفت. همچنین نسبت به نصب ۳۴ مورد تابلوی مشخصات، ۱۱۹ مورد لفاف کارگاهی و ۹۳ مورد حفاظ کارگاهی املاک در حال ساخت و ساز در محورهای اصلی نواحی هفتگانه با تلاش همکاران اقدام شد.

به گفته او؛ آزادسازی معابر اصلی از مصالح ساختمانی و جمع آوری حصار کارگاهی بعد از اتمام عملیات ساختمانی، کنترل و بهبود نظارت بر املاک در حال ساخت از طریق نواحی، ایمن سازی املاک در حال ساخت و رفع خطر از معابر به منظور سهولت تردد شهروندان، ساماندهی حصار کارگاهی و رنگ آمیزی یکپارچه در جهت بهبود سیما، منظر شهری و الزام نصب لفاف کارگاهی و حفاظ جان پناه جهت جلوگیری از پرتاب مصالح ساختمانی انجام می شود.

شهردار منطقه با بیان اینکه حصارهای کارگاهی به عنوان یکی از المان های شهر هستند که منظر و نماهای شهری را تحت الشعاع قرار داده اند، گفت:  شهرداران نواحی و روسای ادارات شهرسازی منطقه موظف اند روزانه از محله‌ها بازدید و وضعیت کارگاه‌ها و نگهداشت شهر را کوچه به کوچه بررسی و مشکلات احتمالی را رفع کنند.

انتهای پیام

۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 18034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =