اعضای سابق شورای شهر برای حل مشکلات چه اقدامی انجام داده‌اند؟

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از اعضای سابق شورای شهر گفته که باید بر اساس موضوعات اساسی برای مردم کار شود و سوال من است که شما در این زمینه چه کاری کرده‌اید؟ در این زمینه توضیح دهید که چند واگن مترو و چند متر خط مترو اضافه کردید و در خصوص آلودگی هوای تهران چه اقدامی انجام دادید؟

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی در پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مردم با نگاه به عملکرد دوره قبل در انتخابات شرکت کرده و رای دادند، اظهار کرد: تفکر من بر این بود که به امور امروز بپردازیم اما حالا پی برده ام که تذکر اعضای شورا تأکیدات درستی بوده است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بعد از اینکه تحریفاتی در خصوص سخنان آقای آقامیری در زمینه بوستان های مادر و کودک صورت گرفت، ایشان توضیحاتی را در جلسه قبلی شورا مطرح کردند اما به طور مجدد به این موضوع پرداخته شد که نشان دهنده غرض کسی است که هم به دنبال مصاحبه می رود و هم کسی که مصاحبه می کند.

آخوندی با بیان اینکه مصاحبه ای توسط یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم انجام شد، خاطرنشان کرد: یکی از خانم هایی که مواضعشان بر این بود که چرا برای هیئت های امام حسین(ع) هزینه می شود و باید بیت المال حفظ شود و خودروی شورا در یکی از استان های کشور در اختیار یکی از اعضای خانواده ایشان قرار گرفته بود و مشکلاتی را ایجاد کرد، مصاحبه ای کرده و نکاتی را مطرح کرده است.

وی افزود: مدیریت شهری باید بر اساس مصوبه شورا سند تغییر و تحول را به درستی تنظیم می کرد و این سند برای ثبت تاریخ ارائه می شد.

آخوندی با بیان اینکه این خانم در مصاحبه خود مطرح کرده که با حصارکشی نمی توان تهران را اداره کرد، یادآور شد: حصارکشی را که شما مطرح کردید و شما با شعار امید آمدید و مردم را نا امید کردید. ایشان گفته که باید بر اساس موضوعات اساسی برای مردم کار شود و سوال من است که شما در این زمینه چه کاری کرده اید؟ در این زمینه توضیح دهید که چند واگن مترو و چند متر خط مترو اضافه کردید؟ در خصوص آلودگی هوای تهران چه اقدامی انجام دادید؟ برای موضوع اتوبوس ها چه کاری انجام دادید؟

وی افزود: مسیر ۱۲ ساله مدیریت انقلابی و جهادی را متوقف کردید و هیچ کاری انجام ندادید و مدیریت شهری جدید در این هفت ماه به دنبال آواربرداری از وضعیتی است که شما درست کردید. حتی به انبار مترو رحم نشد که باید یک سری قطعات برای مواقع لزوم داشته باشد، در زمان تحویل به مدیریت شهری جدید خالی بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این دوستان در خصوص ضعف ما در گزارش دهی مناسب زبان باز کرده و از پستوی خود پس از شش ماه که خیلی زود است، خارج شده اند، گفت: این افراد باید در دادگاه افکار عمومی محاکمه شوند نه اینکه دوباره سخنرانی کنند که شهرداری و شورا باید دنبال چه کارهایی برود؟ می گویند باید شورا و شهرداری در خصوص آلودگی هوا برنامه ریزی کنند. شما چرا در آن چند سال برنامه ریزی نکردید؟

وی ادامه داد: یکی از سران اصلاح طلب در روزهای اخیر به من اعلام کرد که شورای پنجم آبروی ما را برد.

آخوندی با بیان اینکه بدهی سال ۹۶ با چه رقمی در سال ۱۴۰۰ به شهرداری جدید ارائه شده است، اظهار کرد: باید این گزارشات برای ثبت در تاریخ تهیه شود.

وی تأکید کرد: یک سری انسان بیرون نشسته اند و عملکرد آنها معلوم است و مردم به همین دلیل از آنها دور شدند و ما باید مراقب باشیم و با وحدت عمل اقدام کنیم که اگر دچار حواشی شویم برخی از این حواشی سوء استفاده می کنند و اجازه نمی دهند روند خدمات رسانی که در شهر شروع شده ادامه پیدا کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه برخی زبان به نصیحت شورای ششم که با قدرت برای خدمت به مردم وارد عمل شده است، باز کرده اند، گفت: سند تغییر و تحول باید به شکل گویا تهیه شود و هرچه زودتر این اقدام صورت بگیرد تا جلوی این قضاوت های ناعادلانه گرفته شود. 

انتهای پیام/

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 20155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =