دستیاران از نیروهای ارزشمند شهرداری هستند/ استفاده از توانایی و ظرفیت دستیاران در رده‌های مختلف

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: به اعتقاد ما دستیاران از نیروهای ارزشمند شهرداری هستند و تلاش ما این بود که از ظرفیت آنها به خوبی استفاده شود و این نیروها اگر قوی هستند، باید در رده‌های مختلف مشغول به کار شوند.

به گزارش خبرنگار شهر، لطف الله فروزنده در پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر در خصوص تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر تهران در زمینه جابجایی دستیاران در شهرداری اظهار کرد: به اعتقاد ما دستیاران از نیروهای ارزشمند شهرداری هستند و تلاش ما این بود که از ظرفیت آنها به خوبی استفاده شود.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران افزود: زمانی که این افراد به کار گرفته شدند پست سه، شانزده به آنها داده شد که اعتراضات زیادی را در بدنه به دنبال داشت. کارشناسانی در شهرداری سال ها زحمت کشیده بودند و باید افراد بر اساس سلسله مراتب مانند برخی دستگاه ها و بر اساس انجام کارهای کارشناسی ارتقاء داشته باشند.

وی با بیان اینکه از روز اول بررسی این افراد انجام شد که بسیار خوب بود، خاطرنشان کرد: اینکه این افراد در چه جایگاهی به کار گرفته شوند، جای سوال بود و اینکه به عنوان دستیار مدیر مشغول به کار باشند برای خود ما نیز روشن نبود. بخشی از دستیاران از کارمندان شهرداری بودند که بحث ارتقاء آنها دنبال می شود و بخش دیگر دستیاران جدید بودند که ما به این دلیل که بتوانیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم، در بخشنامه اعلام کردیم که ظرفیت این افراد بررسی شده و در جایگاه مناسب به کار گرفته شوند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: اینکه گفتیم این دستیاران در نواحی و مناطق مشغول به فعالیت شوند به این دلیل بود که شما خودتان بر تمرکز زدایی و تقویت نواحی و مناطق تاکید داشته اید. این نیروها اگر قوی هستند، باید در رده های مختلف مشغول به کار شوند.

فروزنده با بیان اینکه کسی می تواند ظرفیت مطالعاتی داشته باشد که کار اجرایی هم انجام داده باشد، خاطرنشان کرد: کسی که از دانشگاه بدون کار اجرایی وارد شده باشد تنها با ظرفیت مطالعاتی خود نمی تواند کار چندانی را انجام دهد و باید کار اجرایی نیز انجام داده باشد. ما در راستای جابجایی دستیاران و انتقال آنها به نواحی و مناطق سعی کردیم تبعیض را بین دستیاران قدیمی که چندین سال سابقه فعالیت دارند، از بین ببریم.

انتهای پیام/

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 20156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =