اجرای عملیات لوله‌گذاری برای کاهش آب‌گرفتگی در چهار نقطه از منطقه ۱۵

معاون فنی و عمران منطقه ۱۵ از اجرای ۳ هزار و ۲۰۰ متر طول عملیات لوله گذاری به منظور هدایت آبهای سطحی در چهار نقطه از منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی گفت: اجرای عملیات لوله گذاری بر اساس نیاز سنجی و بررسی‌های صورت گرفته در نقاط بحرانی منطقه در حال انجام است تا مشکلات آبگرفتگی محلات به حداقل برسد.

روحانی به تشریح این اقدامات در چهار نقطه پرداخت و افزود: عملیات جمع آوری آبهای سطحی ناحیه ۲ خیابان عباس کاشی، حد فاصل خیابان نباتی تا بزرگراه بعثت در ضلع شمالی به طول  ۸۰۰ متر در حال اجراست که  ۳۰۰ متر آن با تخریب، اجرای کانیو، لوله گذاری و پیاده رو انجام شده است.

او افزود: عملیات تخریب نهر، لوله گذاری، کانیو، پیاده رو سازی در خیابان  بقایی خیابان آقاجانلو حدفاصل کوچه اکبریان تا گلستان ۲۵ نیز به طول ۵۵۰ متر آغاز شده و تاکنون ۲۰۰ متر آن به اجرا درآمده است.

معاون فنی و عمران منطقه به سایر عملیات جمع آوری آبهای سطحی اشاره کرد و گفت: عملیات تخریب، لوله گذاری، بتن ریزی، اجرای کانیو ضلع شرقی ۱۵ متری سوم افسریه از خیابان ۲۰ متری تا بلوار خاتم الانبیاء به متراژ ۱۲۵۰ متر در حال انجام است که  ۵۰۰ متر طول آن اجرا و  و ۸۲ دریچه  نیز در این پروژه نصب شده است.

روحانی ادامه داد: عملیات لوله گذاری و سازه های حوضچه آرامش، رسوب گیر و زباله گیر در شهرک خاورشهر به طول ۶۰۰ متر  درحال انجام است که  ۴۳۰ متر طول آن به پایان رسیده است.

او در پایان افزود:  این عملیات با هدف مدیریت آبهای سطحی، کاهش آلودگی های زیست محیطی، افزایش رضایت شهروندان ساکن در محله و جمع آوری نهرهای روباز فرسوده  به اجرا درآمده است.

انتهای پیام 

۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 21890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =