خدمات‌رسانی داوطلبانه نیروهای شهرداری به زائران اربعین

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعداد زیادی از نیروهایی که از شهرداری تهران برای خدمت‌رسانی به زائران، عازم عراق می‌شوند، نیروی داوطلب هستند.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه پیش بینی‌ها برای اربعین همچون هر سال انجام شده است، اظهار کرد: اقدامات در دو بخش خدمات شهری و فرهنگی مدنظر است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ورود شهرداری در دو سال قبل کمتر بوده و امسال به صورت پر فروغ‌تر است، خاطرنشان کرد: ما نیز برای نظارت در عراق حضور خواهیم یافت و اقدامات را به اطلاع رسانه‌ها و مردم خواهیم رساند.

وی با تاکید بر اینکه مراسم اربعین کاملا مردمی است، یادآور شد: هرچه برای خدمات‌رسانی به مردم تلاش شود، در برابر خیل خدمات مردم ناچیز است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: آنچه که مسلم است تعداد زیادی از نیروهای اعزامی به عراق، داوطلب هستند و حق ماموریت نمی گیرند و با هزینه شخصی حضور خواهند یافت، البته تعداد اندکی نیز مسئولیت دارند.

نادعلی یادآور شد: معاونت خدمات شهری و برخی مناطق که حضور در مرزها را بر عهده دارند، در کنار دیگر بخش ها برای خدمات‌رسانی به زائران حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 25893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =