برگزاری هشتمین کارگروه ویژه کودکان کار و خیابان

هشتمین کارگروه ویژه کودکان کار و خیابان به ریاست شهردار تهران و با حضور اعضای مختلف این کارگروه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، هشتمین کارگروه ویژه کودکان کار و خیابان صبح امروز - یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱- به ریاست شهردار تهران و با حضور اعضای مختلف این کارگروه از نهادهای مرتبط در محل ساختمان شهرداری تهران برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در تشریح طرح مربوط به کودکان کار و خیابان؛ بررسی هزینه ها، چالش ها و چگونگی اجرای طرح را مطرح کرد.

در ادامه این جلسه محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با توضیح شباهت ها و تفاوتهای اقدام در دو موضوع کودکان کار و معتادان متجاهر، توجه ویژه به خانواده کودکان کار و اتباع را ضروری دانست.

بر اساس این گزارش سمانه زمانی مدیر کل بهزیستی استان تهران نیز بر لزوم تامین زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح تاکید و بررسی سطوح مختلف در اجرای طرح مربوط به کودکان کار و خیابان را تشریح کرد و از آمادگی برای اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در پایان جلسه کارگروه ویژه کودکان کار و خیابان ضمن تاکید بر لزوم تهیه طرح جامع و شناسایی موضوع، تنظیم قاعده برخورد با سر شبکه ها، توجه ویژه به خانواده های کودکان و تذکر به خانواده ها، ضرورت آموزش کودکان، تهیه بسته تبلیغی، آماده سازی فضای عمومی برای اجرای طرح و تکمیل طرح ارائه شده در جلسه را از نکات حائز اهمیت در این موضوع برشمرد.

انتهای پیام/

۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 26801

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =