برگزاری جشن و نمایش‌های عروسکی ویژه هفته ملی کودک در منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۱ مهر با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی در بوستان ها، سرای محلات و  مدارس  با حضور  کودکان و والدین  در محلات ۱۳ گانه منطقه برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی ضمن گرامیداشت هفته ملی کودک افزود: همواره از دوران کودکی به عنوان بهترین و شادترین دوران زندگی انسان نامبرده شده است در این راستا دبیر خانه طرح دوستدار کودک در اداره آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی ویژه برنامه های متعددی را در راستای گرامیداشت هفته کودک در نظر گرفته است.
او برپایی جشن های مختلف کودکانه و همچنین برگزاری گذرهای ورزشی، هنری کودکان و مسابقات مختلف علمی، ورزشی، هنری همراه با اهدای جوایز را از جمله برنامه های مناسبتی هفته ملی کودک عنوان کرد و گفت: با هدف  ایجاد فضای شاد و امن برای کودکان و افزایش نشاط اجتماعی این برنامه ها در قالب نمایش های عروسکی برگزار می شود.
به گفته این مسئول مشارکت در اجرای برنامه پیاده روی کودکان و والدین شهرتهران، پخش و تفسیر فیلم های سینمایی کودکان در سراهای محلات و  اهدای اسباب بازی، لوازم التحریر و نوشت افزار به کودکان کار مرکز پرتو و کودکان  شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این هفته است.
فرهادی با اشاره به ارائه آموزش های حضوری در سراهای محلات و مدارس ویژه گروه های مادر و کودک خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی با موضوع حقوق کودک، فرزندپروری و ارتباط موثر والدین با کودکان نیز از دیگر برنامه های اجرایی بزرگداشت هفته ملی کودک است.

انتهای پیام
 

۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 27006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =