ارائه خدمات رایگان مشاوره‌های گروهی و فردی در محلات کم‌برخوردار منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ با اشاره به تدارک ویژه برنامه هایی به مناسبت هفته سلامت روان گفت: به همین مناسبت طرح مشاوره های گروهی و فردی رایگان در هفت سرای محله منتخب با تمرکز بر محلات کم برخوردار منطقه برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی درباره ویژه برنامه های هفته سلامت روان گفت: حساس سازی جامعه به نقش خود مراقبتی و ارتقاء سلامت روان از طریق افزایش نشاط اجتماعی از اهداف اجرای برنامه های هفته سلامت روان است.
او ادامه داد: طرح مشاوره های گروهی در ۷ محله شهید کاظمی، نعمت آباد، دولتخواه جنوبی، دولتخواه شمالی، اسماعیل آباد، شکوفه و شریعتی جنوبی با اولویت محلات کم برخوردار در دستور کار اداره سلامت قرار گرفته است.
فرهادی بیان کرد: در مرحله اول با ثبت نام ۵۰ نفر از شهروندان هر محله کار مصاحبه فردی انجام می شود و موضوعات نیز برای اجرای مشاوره گروهی شناسایی و سپس در چهار جلسه مشاوره های گروهی اجرا می شود.
او تصریح کرد: تاکنون فاز اول شامل مصاحبه و انتخاب موضوعات به اتمام رسیده و مشاوره های گروهی در حال اجرا است.
سرپرست شهرداری منطقه گفت: ارائه مشاوره های فردی در سرای محلات، برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه سلامت روان با موضوعات شاد زیستن، کنترل استرس، کنترل خشم، سلامت روان در کودکان و نوجوانان از جمله این برنامه ها خواهد بود.ضمن اینکه اردوهای تفریحی و سیاحتی زیارتی از دیگر برنامه های این هفته در منطقه است.
به گفته این مسئول شهروندان می توانند به منظور بهره مندی از خدمات مشاوره به مرکز بهداشت امام حسن مجتبی (ع) ۵۵۰۰۸۳۲۹  در ناحیه یک، مرکز بهداشت شهیدآیت ۵۵۸۵۴۰۰۰ در ناحیه دو، مرکز بهداشت امام صادق (ع) ۵۵۸۸۴۴۷۶ در ناحیه سه، مرکز بهداشت امام محمد باقر (ع) ۵۵۱۹۳۰۵۰ ناحیه چهار و مرکز بهداشت امام علی (ع) ۵۵۵۱۷۰۹۰ در ناحیه پنج مراجعه کنند.

انتهای پیام

۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 27106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =