حرکت پنج کاروان خودرویی و اجرای گروه‌های هنری شاد در محلات منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از حرکت کاروان خودرویی و اجرای گروه های هنری شاد در محلات این منطقه به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به تقارن این هفته با میلاد مبارک حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق (ع) به نام هفته وحدت گفت: به همین منظور برنامه های مختلفی همراه با حرکت پنج  کاروان خودرویی و اجرای گروه های هنری شاد در مساجد و سراهای محله ها برگزار می شود.

او ادامه داد: گروه های هنری شاد ۲ تا ۵ نفره در معابر، میادین و محلات با پوشش لباس اقوام برنامه های شاد و مفرح اجرا می کنند.

به گفته این مسئول پویش قرآنی سوره محمد(ص) همراه با اعزام قاری بین المللی و تفسیر موضوعی مرتبط با هفته وحدت به مساجد مزین با نام پیامبر( ص) در مساجد نواحی برگزار می شود.همچنین جشن هایی به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) در مساجد محله های ۱۳ گانه همراه با برپایی ایستگاه های صلواتی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

به گفته فرهادی حضور در اجتماع عمومی امت رسول (ص) در روز ۲۲ مهر، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری تورهای تهرانگردی، برپایی نماشگاه عکس و نقاشی و تکریم ایتام با همکاری مسجد از دیگر برنامه های هفته وحدت هستند که اجرا می شود.

انتهای پیام

۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
کد خبر: 27171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =