موضوع مهم‌تر از خسارات مالی وارده به زیرساخت‌های شهری در اغتشاشات اخیر، تعرض به خادمان مردم است

زاکانی گفت: موضوع مهم تر از خسارات مالی وارده به زیرساخت های شهری در اغتشاشات اخیر، تعرض، آسیب زدن و زخمی کردن خادمان مردم از جمله آتش نشانان، پاکبانان و نیروهای خدمتگزار به مردم در مترو است.

به گزارش شهر؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه مراسم گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی استان تهران در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین خسارات وارد شده به زیر ساخت های شهری در اغتشاشات اخیر گفت: برآورد ما این است در اغتشاشات اخیر بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان به زیر ساخت های شهری آسیب رسیده است، اما موضوع دردناک تر؛ تعرض، آسیب زدن و زخمی کردن خادمان مردم از جمله آتش نشانان، پاکبانان و نیروهای خدمتگزار به مردم در مترو است.

شهردار تهران افزود: بسیار ناجوانمردانه است  فردی که در حال خدمت کردن به مردم است و زیر پای شهروندان را جارو می کند و یا از حادثه و اتفاقی جلوگیری می کند مورد تعرض واقع شود.

زاکانی درباره موضوع مطرح شده مبنی بر تعیین مکان هایی از سوی دولت برای تجمع معترضان و نقش شهرداری تهران در این پیشنهاد گفت: هرکاری که از عهده ما بر می آید تا قواعد چهارچوب مند قانون اساسی اجرا شود که یک بخش آن همین حق شنیدن اعتراض مردم است تا این موضوعات در سینه نماند و بیان شود دریغ نمی کنیم. 

انتهای پیام/

۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 28272

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =