روابط عمومی نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی موضوعات شهری ایفا می‌کند

جلسه نظارت ستادی اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ با حضور حمید جوانی شهردار منطقه، محمد صائبی معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و همچنین پرسنل اداره روابط عمومی منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، محمد صائبی درخصوص توانمندسازی مجموعه روابط عمومی شهرداری تهران اظهار داشت: پس از نظرسنجی و انجام نیازسنجی از مجموعه روابط عمومی در شهرداری تهران برگزاری دوره های آموزش تخصصی از اقدامات مهمی بود که در راستای ارتقا سطح علمی و حرفه ای مدیران و پرسنل روابط عمومی از طریق یکی از دانشگاه های معتبر در حوزه خبر و رسانه محقق شد.  
وی همچنین پیگیری مسائل مهمی همچون ساختار سازمانی در سطح کارشناسی، تخصیص اعتبار براساس برنامه ها و سرفصل های کاری این حوزه را از دیگر اقدامات در حال پیگیری مرکز ارتباطات برشمرد.  
حمید جوانی شهردار منطقه ۳ اظهار داشت: روابط عمومی مسئولیت بسیار مهمی در شهرداری برعهده دارد و به عنوان یک رسانه نقش بسزایی در تولید محتوای مناسب، فرهنگ سازی در موضوعات شهری و اطلاع رسانی اخبار درخصوص کیفیت و نحوه خدمات رسانی به شهروندان ایفا می کند.  
در ادامه جلسه، هر کدام از کارشناسان روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ مسائل و نکات کاری تخصصی خود را با مسئول مربوطه در مرکز ارتباطات مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.  
 

انتهای پیام 

۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 28439

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =