مرمت ست‌های ورزشی و وسایل بازی کودکان در ۲۲ بوستان منطقه ۲۱

سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه ۲۱ گفت: اداره فضای سبز اقدام به مرمت ست های ورزشی و بازی کودکان در ۲۲ بوستان این منطقه کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ مسعود نوابی گفت: همکاران زحمتکش اداره فضای سبز اقدام به آبیاری مکانیزه و تانکری عرصه های فضای سبز شامل جنگلکاری ها، معابر اصلی و فرعی و بوستان ها به مساحت ۵۰ هکتار، انجام عملیات چمن زنی و حاشیه زنی به مساحت ۱۰ هکتار، انجام عملیات علف کشی به مساحت ۸ هکتار، اصلاح تشتک ۱۰۲۰ اصله درخت، نظافت و رفت و روب ۴۰ بوستان و کاشت نهال و گل های فصلی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع کردند.

وی افزود: ارائه مشاوره های گیاه پزشکی حضوری به تعداد ۶۴ نفر و غیرحضوری به تعداد ۸۴ نفر از شهروندان و برگزاری کلاس آموزش شهروندی به تعداد ۳۲۰ نفر ساعت، رفع نواقص سرویس های بهداشتی، وسایل ورزشی و بازی کودکان در ۲۲ بوستان سطح منطقه  ۲۱ نیز ازدیگر اقدامات همکاران اداره فضای سبز است.

شایان ذکر است؛ اجرای عملیات به زراعی و کوددهی ۱۵۰۰ اصله درخت، ترون زنی به متراژ ۷۴۰۰ متر طول، سوزن کشی ۳۱۰ اصله درخت کاج، تیمار درختان آلوده نارون و صنوبر به کرم خراط و چوبخوار و برگزاری دوره های آموزشی در سطح مدارس ۹۶۰ نفر ساعت و عملیات توموگرافی درختان شناسایی شده به تعداد ۵۰ اصله درخت صورت گرفت.

انتهای پیام 

۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
کد خبر: 28932

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =